FJR-Rondrit van 25/04/04

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

FJR-Rondrit van 25/04/04

Bericht door FJR-Freak Max »

Hallo FJR-Boys & Girls :wink:

In deze rubriek wil ik alvast de datum 25/04/04aanhalen,de dag van de FJR-rondrit die georganiseerd word door onze vriend Koekenbakker.
Bij deze wil ik tot hem dan ook een bedank woordje richten :o omdat hij vrijwillig deze rondrit heeft willen organiseren, wetend wat werk en tijd er aan moet besteed worden is dit geen gemakkelijke klus en mag dit toch wel even in de kijker gezet worden, Bedankt Jo :wink:
Nu nog hopen op een massale opkomst :shock: en dat de weergoden aan onze kant staan :? zodat het een onvergetelijke dag kan worden 8)

Sportieve groetjes,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJRboy-dirk

Bericht door FJRboy-dirk »

Hoi Max,

hopelijk rij jij ook nog eens mee op 25/04 want het wordt tijd dat we elkaar nog eens ontmoeten :lol:

PS.: mail me even of je nu de GPS route hebt gereden en of die OK was :?: :wink:
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

FJRboy-dirk schreef:Hoi Max,

hopelijk rij jij ook nog eens mee op 25/04 want het wordt tijd dat we elkaar nog eens ontmoeten :lol:

PS.: mail me even of je nu de GPS route hebt gereden en of die OK was :?: :wink:
Hey Dirk :wink:

Je mag er zeker van zijn dat ik van de partij ben 8) , ik wil al mijn vroegere vrienden nog wel eens terug zien want het heeft nu wel lang geduurd dat ik van sommige nog iets gehoord heb :cry:
Mijn hart ligt nog altijd bij mijn FJR-vrienden maar door omstandigheden was ik genoodzaakt om op de achtergrond te blijven en dat zal nu tot het verleden horen hoop ik :oops:
Dus we gaan er weer eens een lap opgeven en zien dat de boel weer draaiende blijft, ok :P

Tot hoors,

Max 8)

P.S: Check your mail Dirk :idea:

Afbeelding
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Re: FJR-Rondrit van 25/04/04

Bericht door koekenbakker »

FJR-Freak Max schreef:Hallo FJR-Boys & Girls :wink:

In deze rubriek wil ik alvast de datum 25/04/04aanhalen,de dag van de FJR-rondrit die georganiseerd word door onze vriend Koekenbakker.
Bij deze wil ik tot hem dan ook een bedank woordje richten :o omdat hij vrijwillig deze rondrit heeft willen organiseren, wetend wat werk en tijd er aan moet besteed worden is dit geen gemakkelijke klus en mag dit toch wel even in de kijker gezet worden, Bedankt Jo :wink:
Nu nog hopen op een massale opkomst :shock: en dat de weergoden aan onze kant staan :? zodat het een onvergetelijke dag kan worden 8)

Sportieve groetjes,

Max 8)

Ewel max da pakt me nu zie :oops:
maar toch bedankt en hopelijk tot ??n dezer dagen! :wink:
Saluu De Bakker

Afbeelding
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

Wij zullen ook van de partij zijn :wink:
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
erik
125 cc
125 cc

Bericht door erik »

hoi Koekenbakker ,

Ik heb 17/2/04 een Rit-ID nummer ontvangen alsook een rekeningsnummer om het nodige bedrag te storten , blijft dit alles alsnog geldig ? Kan ik mij nog steeds inschrijven (voor de FJR-rit op 25 april ) op deze wijze ?

groetjes Erik
FJRadmin
125 cc
125 cc

Bericht door FJRadmin »

Een vraagje ivm die rit.
Zorgt er iemand voor foto's
groetjes admin
Voor info: info @ Softidesign.com
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Ik breng mijne fotograaf mee ... die zal zowel static foto's maken, als foto's on-the-move. Afspraken over hoe en wanneer er kan/mag gefotografeerd worden, doen we die dag ter plekke wel.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
fjr1300guy

Bericht door fjr1300guy »

Hoe zit het met de inschrijvings formelieren?
Of heb ik iets gemist?
Groeten Guy
Gast

Bericht door Gast »

erik schreef:hoi Koekenbakker ,

Ik heb 17/2/04 een Rit-ID nummer ontvangen alsook een rekeningsnummer om het nodige bedrag te storten , blijft dit alles alsnog geldig ? Kan ik mij nog steeds inschrijven (voor de FJR-rit op 25 april ) op deze wijze ?

groetjes Erik
@ erik

Normaal blijft alles nog geldig .
mischien kan ik u meer vertellen na afloop van de vergadering in oostduinkerke.

Dus wacht voorlopig nog wat af met verdere handelingen te ondernemen.
U krijgt op tijd verdere info :!: :!: :!:
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

fjr1300guy schreef:Hoe zit het met de inschrijvings formelieren?
Of heb ik iets gemist?
Groeten Guy
@ Guy

zoals hierboven vermeld effe afwachten, na de vergadering in oostduinkerke :!: :!: :!: :wink:
Saluu De Bakker

Afbeelding
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

fjradmin schreef:Een vraagje ivm die rit.
Zorgt er iemand voor foto's
groetjes admin

Zal normaal geen probleem opleveren, fotografen in overvloed :D :D :wink:
Saluu De Bakker

Afbeelding
FJRadmin
125 cc
125 cc

Bericht door FJRadmin »

Alvast bedankt.
Hoe meer foto's hoe meer mensen kunnen genieten achteraf.
Want eenmaal op de site kan iedere fjr rijder de foto's gebruiken.
Nogmaals bedankt
Voor info: info @ Softidesign.com
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Voor de rit van 25 april in de Westhoek, is er goesting om daar samen naartoe te rijden, ergens vanuit 1 of 2 plaatsen, bijvoorbeeld Antwerpen en/of Leuven, om daarna in Gent rendez-vous te geven voor het laatste rechte stuk naar de start ?

Zullen we hier afspreken ?
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
erik
125 cc
125 cc

Bericht door erik »

dirkske schreef:Voor de rit van 25 april in de Westhoek, is er goesting om daar samen naartoe te rijden, ergens vanuit 1 of 2 plaatsen, bijvoorbeeld Antwerpen en/of Leuven, om daarna in Gent rendez-vous te geven voor het laatste rechte stuk naar de start ?

Ik ben wel ge?nteresseerd Dirk .Geef maar een uur en een plaats , ik zal er zijn met het vrouwtje .

Erik
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

dirkske schreef:Voor de rit van 25 april in de Westhoek, is er goesting om daar samen naartoe te rijden, ergens vanuit 1 of 2 plaatsen, bijvoorbeeld Antwerpen en/of Leuven, om daarna in Gent rendez-vous te geven voor het laatste rechte stuk naar de start ?

Ik ben wel g?intresseerd om in de buurt van leuven een bijeenkomst te regelen en zo dan verder te rijden naar de volgende halte waar we mekaar dan kunnen vergezellen tot aan de startblokken van het 4de FJR treffen :wav:
De gene die willen afspreken laten maar iets weten zodat we een plaats van afspraak op het forum kunnen zetten waar we met de g?intresseerden dan kunnen samen komen :!:

Groetjes,

Max 8)

Afbeelding
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Da's goe Max, doet gij het Leuvense luik van de meeting ? Dan doe ik het Antwerpse luik. Voor Antwerpen had ik gedachten, de parking terhoogte van de Q8 in Burcht, op de E17, da's ongeveer 4 kilometer voorbij de Kennedytunnel in de richting van Gent. En nu nog een uur afspreken ...
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
erik
125 cc
125 cc

Bericht door erik »

Hoi dirkske ,

Dat lijkt me een prima lokatie ( Q8 - te Burcht ) om af te spreken , ik zal er zijn . Nu nog een vetrekuur aldaar en t' is in de valies .

groetjes Erik
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

dirkske schreef:Da's goe Max, doet gij het Leuvense luik van de meeting ? Dan doe ik het Antwerpse luik. Voor Antwerpen had ik gedachten, de parking terhoogte van de Q8 in Burcht, op de E17, da's ongeveer 4 kilometer voorbij de Kennedytunnel in de richting van Gent. En nu nog een uur afspreken ...
Ik had in gedachten om met het Leuvense luik af te spreken op de E40 aan de afrit Bertem waar er een stop en/of rustplaats voorzien is waar we kunnen samen komen, dat de g?intresseerde iets laten weten als deze plaats voor afspraak ok is.
Nu nog een bijeekomst regelen ter hoogte van Gent met het Antwerpse luik dat Dirkske onder zijn hoede heeft.
Heb jij een voorstel waar we ergens in de buurt van Gent kunnen afspreken Dirkske :?:
Laat me maar iets weten zodat we iets kunnen regelen voor beide groepen :idea:

Max 8)

Afbeelding
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Max, ik had in gedachten, de eerstvolgende grote parking+pomp voorbij het knooppunt van Zwijnaarde. Als ik me niet vergis, is dat ongeveer ter hoogte van Flanders Expo, en t'is een Total station dacht ik.
Nu nog een uur ....
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
Gesloten