moedig!!

Cafepraat, fun ,nieuwe mopjes gewoon puur amusement

Moderator: Abeloos

Gesloten
Lion
50 cc
50 cc

moedig!!

Bericht door Lion »

Moedig is het als...
je thuis komt van een avondje stappen met je vrienden...
... en je wordt aangevallen door je vrouw met een bezem...
... en dan te vragen: "Was je nog aan het schoonmaken schat...
... of vlieg je zomaar wat rond?"
DRIVING A FJR MAKES LIFE BETTER!!
Zwerten
75 cc
75 cc
Contacteer:

Re: moedig!!

Bericht door Zwerten »

Lion schreef:Moedig is het als...
je thuis komt van een avondje stappen met je vrienden...
... en je wordt aangevallen door je vrouw met een bezem...
... en dan te vragen: "Was je nog aan het schoonmaken schat...
... of vlieg je zomaar wat rond?"
Volgens mij moet je al moedig zijn om te gaan stappen :wink:
gelukkig zijn niet alle vrouwen zo :lol:
Afbeelding
co-admin
75 cc
75 cc
Contacteer:

lawaai

Bericht door co-admin »

Twee mannen zitten op cafe. Het is bijna middernacht, dus zegt de ene man:
Ik moet vlug naar huis, of ik krijg er weer van langs thuis. Ik begrijp dat niet, ik doe er alles aan omdat ze me niet zou horen. Ik leg mijn motor af 3 straten van mijn huis, ik duw mijn moto tot aan het einde van de straat en parkeer daar, anders zou ze iets kunnen horen. Ik doe op 50 meter van mijn huis mijn schoenen uit, en ga heel stilletjes tot aan mijn voordeur. Ik doe heel traagjes het slot open, en ga heeeeel stilletjes naar binnen. Tot dan heb ik geen enkel geluid gemaakt, dus daar kan het niet aan liggen. Ik ga heel traag de trap op, zonder ook maar 1 geluidje te maken. Ik kom uiteindelijk de slaapkamer binen en toch komt mijn vrouw wakker en zegt: Waar heb jij zolang gezeten?

Pfft, zegt de andere man. Ik doe dat helemaal anders.
Ik rij gewoon tot aan mijn deur, open de garagepoort, geef nog eens goed gas, en rij dan binnen. Ik pruts wat aan het slot voor ik de deur open, gooi achter mij de deur dicht, en dan roep ik naar boven: SCHAT LEG JE MAAR KLAAR, IK BEN ER.
Gevolg: ze slaapt altijd als een roosje.
If it doesn't work, resize it.
co-admin
75 cc
75 cc
Contacteer:

Misverstand

Bericht door co-admin »

Er komt een man bij de dokter en zegt:
"Dokter ik wil me graag laten castreren."
"Castreren," zegt de dokter, "weet u dat wel zeker?"
"Ja", zegt de man, "een goede vriend heeft dat ook gedaan en heeft nu heel veel succes bij de vrouwtjes"
"Nou goed" zegt de dokter en haalt het hele zaakje eraf.

Een week later komt die man zijn vriend tegen en zegt die vriend: "Heb je je nu laten tatoueren"
Waarop de man antwoordt: "Ach jij ook altijd met je moeilijke woorden."
If it doesn't work, resize it.
Dukske

Bericht door Dukske »

Een man komt laat thuis van zijn werk.Als hij vraagt wat ze eten, zegt zijn vrouw: "Awel, ge treft het ik heb niks klaargemaakt, want we hebben niks in huis. De man zegt:"Laten we dan naar een restaurant gaan, dan gaan we lekker escargots eten."De vrouw heeft daar weinig zin in en zegt: "Gaat gij anders maar naar de winkel om escargots te halen,dan maak ik ze hier wel klaar."De man gaat naar de winkel en koopt escargots: twaalf in een zakje.Hij stopt ze in zijn binnenzak. Onderweg terug naar huis komt hij een vriend tegen, gaat nog naar een kroegje, komt weer een vriend tegen, blijft in een ander cafe nog even hangen... Uiteindelijk komt hij met een flink stuk in zijn kraag om kwart over twee 's nachts weer thuis. Hij is zo dronken dat hij zijn sleutel niet in het slot krijgt.De sleutelbos valt op de grond. Hij bukt zich en alle escargots vallen op de grond.Uit pure ellende belt hij dan maar aan. Zijn vrouw doet de deur open en vraagt woedend:"Awel, waar bleeft ge, ik zit hier al uren op u te wachten!!Bukt de man zich en zegt tegen de slakken op de grond: "Allee jongens...vooruit, nog een klein stukske...!"
Gesloten