Als nieuwkomer zouden wij, Heidi en Kris , wel willen deelnemen aan de zomerrit. Allee, als er nog een FJR bij kan.
We hebben de verzamelplaats via internet moeten opzoeken, weer een plaatsje ontdekt en dan nog met een caf?.
Het is wel vroeg opstaan ,dus gaan we de zaterdag maar niet naar de Paulus feesten in Oostende , scheelt een kater. Hopelijk is het weer geen spelbreker en is het genieten van de dag.
We kijken er naar uit, na al wat we al gelezen en gehoord hebben.
Kan er nog een moto met duo bij? Is een bevriend koppel maar met gene FJR.
De menu's stuur ik wel morgen door op de valreep.
Kris
Hallo Kiro,
Leuk vast te stellen dat er dan toch nog een tweede Westvlaamse FJRijder is.....
Betreffende de Zomerrit van komende zondag, wij (dat is dan mezelf met de FJR en mijn vrouw met de Fazer FZS600) vertrekken vanuit Ruddervoorde en rijden de E40 op in Beernem. Ik schat dat we zo om 7.45h aan die oprit zijn. Mocht het jullie interesseren om samen naar de vertrekplaats in Appelterre te rijden, voor ons niet gelaten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.... Gewoon even afrijden in Beernem op het voorgestelde tijdstip. Er is een kleine parking direct rechts aan het einde van de afrit. Volledig vrijblijvend! Je laat maar iets weten via dit forum.
Hey Max het vrouwke zal kontent zijn met 20 min.meer , die heeft namelijk veel slaap nodig en nu moet ik die in het midden van de nacht wakker maken dus die minuten zijn welkom .Tot zondag
FJR-Freak Max schreef:Deelnemerslijst die mee met ons samen vertrekken te "Rotselaar"
Ik heb het uur van samenkomst verlaat met 20min., dus bijeenkomst voorzien om 7.20u aan de rotonde en daar tenlaatste vertrekken om 7.30u richting "Appelterre"
Dus geniet maar van de 20min die jullie langer kunnen slapen
Max
thx
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
Wegens thuis geen internet te hebben, en voor het werk altijd op de baan te zijn en dus ook geen netaansluiting te hebben zie ik nu pas de verschillende mogelijkheden voor het eten.
%Is het mogelijk om nog iets te krijgen? En zo ja, kan je dan met mij contact opnemen want ik kom niet meer op het net
GSM: 0477 22 75 34
@ Spider:
Wil zeker wel dichtbij afspreken. Kan jij ook eens ff contact opnemen (zelfde reden als hierboven) om juist plaats en uur af te spreken. Ook op GSM-nummer.
wat word er gedaan als het slecht weer is of als het regent word die rit afgelast en verplaats want momenteel geven ze 80% regen voor zondag
het weer kan je volgen op www.skynet .be voor 10 dagen en dat is redelijk juist
Aan iedereen die meerijdt een toffe , veilige & droge rit toegewenst vanwege M&M
Wij zijn ribbedebie voor een verlengd week-end naar Firenze en zullen de verslaggeving wel lezen na de rit
M&M
Als nieuwkomer zouden wij, Heidi en Kris , wel willen deelnemen aan de zomerrit. Allee, als er nog een FJR bij kan.
We hebben de verzamelplaats via internet moeten opzoeken, weer een plaatsje ontdekt en dan nog met een caf?.
Het is wel vroeg opstaan ,dus gaan we de zaterdag maar niet naar de Paulus feesten in Oostende , scheelt een kater. Hopelijk is het weer geen spelbreker en is het genieten van de dag.
We kijken er naar uit, na al wat we al gelezen en gehoord hebben.
Kan er nog een moto met duo bij? Is een bevriend koppel maar met gene FJR.
De menu's stuur ik wel morgen door op de valreep.
Kris
Hallo Kiro,
Leuk vast te stellen dat er dan toch nog een tweede Westvlaamse FJRijder is.....
Betreffende de Zomerrit van komende zondag, wij (dat is dan mezelf met de FJR en mijn vrouw met de Fazer FZS600) vertrekken vanuit Ruddervoorde en rijden de E40 op in Beernem. Ik schat dat we zo om 7.45h aan die oprit zijn. Mocht het jullie interesseren om samen naar de vertrekplaats in Appelterre te rijden, voor ons niet gelaten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.... Gewoon even afrijden in Beernem op het voorgestelde tijdstip. Er is een kleine parking direct rechts aan het einde van de afrit. Volledig vrijblijvend! Je laat maar iets weten via dit forum.
Eric en Sus, alias FJeRic en FZSus
Hoi Eric en Sus,
Met veel plezier zullen we op het appel zijn tegen 7h45 aan de afrit van Beernem, kleine parking.
Mario en Kim zullen ook daar van de partij zijn. Dan zijn we al met 4 om naar Appelmoes te rijden.
Wij hopen ook dat het zo droog mogelijk zal blijven en wat er nu al uitvalt kunnen we er zondag niet meer bij krijgen
Spijtig dat jullie er niet kunnen bijzijn, wij van onze kant wensen jullie dan ook h??l v??l feestvreugde op het doopsel van jullie kleinkind
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
De rit op zich is een kleine 250 Km. Ik raad iedereen aan om zo kort mogelijk bij het vertrekpunt een volle tank te nemen. Dit kan aan op het stuk vanaan het kruispunt "Den Doorn" naar het vertrekpunt toe (hierboven vermeld). Hier komt men nl 5 tankstations tegen: Octa+, Dats, Shell, De Boever en Q8. Dus mogelijkheden genoeg en vanop deze punten is het maar een kleine 10 Km tot aan het vertrekpunt. Mochten er mensen zijn die afhaken, die kunnen me steeds bereiken op de GSM 0475/526913 zodoende hoeven we niet op hen te wachten. Ik hoop echter dat iedereen op zijn tanden bijt en de weergoden laat zien dat we echte FJRijders zijn en dat de regen ons niet kan thuishouden. Regenpakken meebrengen is dus zeker aangeraden.
Firechief
PS: Voor de Jura-reizigers onder de deelnemers wacht er nog een dvd met alle foto's en als klap op de vuurpijl brengt "Spookebeest Leentje" nog een verrassing mee.
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Er is nog een FJR-rijder uit de west-vlaanders!
Namelijk den TOMH himzelf
Groetjes vanuit HARELBEKE!
Tom
Tom, prachtig! Nu je het zegt, Harelbeke behoort daar inderdaad ook bij. Dat neemt dan toch al de proporties van een 'soliede' groep ' buitenlanders' aan (onz westvloams is nomlik nie altied verstoanbor voe die andre Vloamingn).