LIDKAARTEN

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

pessere

Bericht door pessere »

spider schreef:Hallo in Zaventem is de fakteur van Oosduinkerke nog niet geraakt.
Al twee maal inschrijving ingevuld.
Francis wil je dit is nagaan of je de inschrijving ontvangen hebt???????????.
Groetjes,Rudy
't Zelfde voor mij, moet ge hier ne langen arm hebben misschien :twisted: :twisted: :twisted:
Laatst gewijzigd door pessere op 09 apr 2006, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
ignace
50 cc
50 cc

Bericht door ignace »

ook nog niets ontvangen in dilbeek
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

Vandaag 6April 2006 en nog geen lidkaart ontvangen zal blij zijn als ik ze zal hebben dat ik ook kan genieten van de 5 of 10 %
Groetjes, Rudy
ynimmie
75 cc
75 cc

Bericht door ynimmie »

hallo

Heb ook nog niets ontvangen zowel op mijn Belgisch als op mijn Portgees adres.
Heb wel ne mail gekregen dat de kaarten verstuurd zijn 4 weken geleden,zo traag is den fakteur nu ook meer nie.
K'blijf in afwachting

groetjes yvan & johanita
Oost west thuis best
Karels

Bericht door Karels »

Kaarten goed en wel ontvangen!

Karels
T' Ghentse Stropke
Clublid
Clublid

Bericht door T' Ghentse Stropke »

Bedankt voor de moeite .
T'Ghentse Stropke ...Dirk. :D :D :hello1:
FJRadmin
125 cc
125 cc

niet opnieuw inschrijven

Bericht door FJRadmin »

Hey,

Mag ik jullie vragen om niet meermaals in te schrijven.
Als na het inschrijven verschijnt verzonden is je inschrijving gebeurd maar gewoon nog niet verzonden.
Meermaals inschrijven is dus echt onnodig.
Voor het controleren van je inschrijving mail gewoon naar seabiker en die kan bevestigen of de lidkaart bij hem ligt of niet.
Pas nadat seabiker zegt dat je inschrijving niet bij hem ligt dan mag je nog maals inschrijven.(niet dat dat gebeurt aangezien het programma enkel en alleen verzonden zet als de inschrijving is toegekomen)

Rufus
Voor info: info @ Softidesign.com
Gunner

Bericht door Gunner »

Rufus,
hoeveel foto's zijn dat je (nieuwe avatar) kleinen?
zo aan zijn houding te zien zal je een chopper moeten kopen :lol:

Dr
jantje2
Clublid
Clublid

Bericht door jantje2 »

Beste kameraden,
Ik ben geen kommunist, maar zo zie ik de motorrijders.
Die lidkaart is die voor iedereen bedoeld, zoniet ,wat moet ik er voor doen?
MVG
jantje2
pessere

Bericht door pessere »

Nog altijd niets h?, miljaar. :cry: :cry:

Enne, droom ik nu of zijn hier replies(firechief) verdwenen ivm die paasvakantie?
pessere

Re: niet opnieuw inschrijven

Bericht door pessere »

Rufus schreef:Hey,

Als na het inschrijven verschijnt verzonden is je inschrijving gebeurd maar gewoon nog niet verzonden.
Voor het controleren van je inschrijving mail gewoon naar seabiker en die kan bevestigen of de lidkaart bij hem ligt of niet.
Pas nadat seabiker zegt dat je inschrijving niet bij hem ligt dan mag je nog maals inschrijven.(niet dat dat gebeurt aangezien het programma enkel en alleen verzonden zet als de inschrijving is toegekomen)

Rufus
Maar wanneer krijg je dan uw kaart?????????????????? 't Zou wel handig zijn moest seabiker confirmeren of tenminste een termijn opgeven. :shock:

Enne, droom ik nu of zijn hier replies(firechief) verdwenen ivm die paasvakantie?

Pessere, niet ongeduldig worden, er liggen een 50 tig tal kaarten klaar voor verzending, hou volgende week jullie postbus maar in de gaten maar een vraagje aan Pessere, onder welke naam heb je ingeschreven? want tot op heden zie ik uw lidkaart hier nergens tussenzitten :?: :roll: :roll: :roll:

Seabiker
pessere

Re: niet opnieuw inschrijven

Bericht door pessere »

pessere schreef:
Rufus schreef:Hey,

Rufus
Maar wanneer krijg je dan uw kaart?????????????????? 't Zou wel handig zijn moest seabiker confirmeren of tenminste een termijn opgeven. :shock:

Pessere, niet ongeduldig worden, er liggen een 50 tig tal kaarten klaar voor verzending, hou volgende week jullie postbus maar in de gaten maar een vraagje aan Pessere, onder welke naam heb je ingeschreven? want tot op heden zie ik uw lidkaart hier nergens tussenzitten :?: :roll: :roll: :roll:

Seabiker
OK Seabiker, reeds 2x ingeschreven maar ja.
spider
Clublid
Clublid

lidkaart

Bericht door spider »

sorry hoor mensen dat ik nog eens ga zagen maar dat is nu al een maand voorbij en ik heb steeds niets ontvangen de mensen dat achter ons zijn die hebben hun lidkaart al gekregen of anders geraakt de postbode zo ver niet

groetjes ,Rudy
Spy Fox
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door Spy Fox »

Ondertussen zijn wij ook ingeschreven, maar met al dat geharewar ivm de bestuurswissel zit ik toch met een vraagje.

Moeten wij ons opnieuw inschrijven na de algemene vergadering, of zal in de toekomst onze lidkaart toch nog in de bus vallen?
Don*t dream your life but live your dreams!
Kanga
50 cc
50 cc
Contacteer:

Bericht door Kanga »

Spy Fox schreef:Ondertussen zijn wij ook ingeschreven, maar met al dat geharewar ivm de bestuurswissel zit ik toch met een vraagje.

Moeten wij ons opnieuw inschrijven na de algemene vergadering, of zal in de toekomst onze lidkaart toch nog in de bus vallen?
@ Spy Fox,

Hier vind je meer info over de lidkaarten http://www.fjrijders.net/phpBB2/viewtopic.php?t=2016

Groetjes,

Kanga :love1:
Als Duo bestuur ik met mijn ogen en heupen ook de moto
Gesloten