Tuurlijk, het betreft het volgende: of in mijn buurt Bandencentrale Willems Luc iets wilde terugdoen voor de FJRijders daar er toch al heel wat van onze vrienden van heinde en ver hun banden komen laten vervangen, blijkbaar niet wat zijn budget was voor 2007 als op. Dit is uitermate jammer, maar ik weet dat Luc ook veel sponsort hier in Nieuwerkerken, maar ook waar hij vroeger gevestigd was, allez, ik bemerk dat toch op de affiches die ik overal tegenkom.
Dus ons bestuur is wel degelijk bezig en moeite aan het doen wat betreft sponsoring en betere prijzen te verkrijgen
Ergens jammer, maar ik blijf er alleszins gaan want zijn prijzen en service vindt je in limburg en omstreken nergens.
@ Pessere,
Je ziet het geen probleem om dit mee te delen, zou jij je profiel dan ook eens niet aanpassen zodat we tenminste weten van waar je ergens bent

Buiten het feit dat je bij Promotor het onderhoud op je motor laat uitvoeren, vermoeden wij dat je dan ook van de kanten van Erpe-Mere bent.
Ik vind het ook altijd ambetant als je niet weet waarvan onze collega-FJRijders vandaan komen

Zelfs de buitenlanders vullen hun gegevens volledig in
Slukes