Vermogenkurve 100 PK versus Full Power

Hier kan je vragen en problemen bespreken in verband met de technische kant van de FJR-zaak.

Moderator: Abeloos

Gesloten
Yamamoto

Vermogenkurve 100 PK versus Full Power

Bericht door Yamamoto »

Heeft er al iemand de vermogen en koppelkurven, op ??n grafiek , gezien van de FJR in 100 PK versie tegenover die n? de ombouw ??
Indien ja, kunt U deze grafiek publiceren in uw antwoord ? Of waar vindt ik deze op internet ?
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Neen, nog nooit gezien, en dat interesseert mij ook geen lap.
Mij interesseert vooral :
- dat hij voor mij rap genoeg is
- dat ik alles voorbij kan steken wat in mijne weg rijdt
- dat hij mij in haarspeldbochten klimmend vlotjes door de bochten trekt
- .. en dat doet hij !
Ik heb een machine van 2002 tweedehands gekocht, full power.
Moest hij geen full power hebben, dan had ik dat waarschijnlijk nooit gemerkt.

Ik merk dat je regelmatig zulke vragen stelt. Heb jij zelf wel een FJR, of ben je gewoon een manneke van 16 jaar dat zijne plakboek wil vervolledigen. Wie interesseert nu zoiets. Trouwens, waarom mogen we niet weten wie je bent, registreer je eens vent, wij zijn een fatsoenlijke vereniging, je moet geen bang hebben van popups, ongewenste mail enz... dat krijg je misschien van op andere sites, hier niet. Of breng eens een bezoek aan het clubhuis om je voor te stellen.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Gast

Bericht door Gast »

t'is wel niet helemaal wat je vraagt (enkel full power), maar misschien heb je er wat aan. Misschien kun je de 100 PK versie wel ergens anders vinden. En waarom zou jij geen interesse mogen hebben voor techniek, jong manneke of oude rakker ?

http://www.fjr1300.info/chart.html
seabiker

Bericht door seabiker »

Anonymous schreef:t'is wel niet helemaal wat je vraagt (enkel full power), maar misschien heb je er wat aan. Misschien kun je de 100 PK versie wel ergens anders vinden. En waarom zou jij geen interesse mogen hebben voor techniek, jong manneke of oude rakker ?

http://www.fjr1300.info/chart.html
@ Peet (Alias Gast :?: )

Ik begrijp van deze hele curve geen jota, kan jij mij een valabele uitleg geven? waarvoor mijn dank bij voorbaat.
Herkules
250 cc
250 cc
Contacteer:

Bericht door Herkules »

Hi Seabiker,

't Is redelijk eenvoudig.

De hoogste rode curve zijn DIN Pk's op de krukas gemeten
Die blauwe eronder zijn de DIN Pk' s op het achterwiel gemeten.

Die twee lijnen daaronder is hetzelfde, maar dat is dan het koppel, uitgedrukt in Kg per Meter.

Groetjes !
Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
Peet
500 cc
500 cc

Bericht door Peet »

Heel juist Herkules.
Wie er nog meer wil over weten raad ik aan om M & T van februari 2005, vanaf blz. 57 te lezen ( of beter : bestuderen ) : h??l interessant ! :idea:
Gesloten