Zekering op Optimate III ??
Moderator: Abeloos
- Bluefjr
- 50 cc
- Contacteer:
Zekering op Optimate III ??
Wie kan me zeggen welke (glas) zekering 'in ampere' moet ik kopen voor op de draad die aan de + van de batterij gaat (in een witte houder)? De mijne is gesprongen en de gegevens op de zekering zijn onleesbaar.
Waar in welke draad zit die zekering ergens ?
Ik kan hem zo direct niet van buiten ergens situeren.
Maar als je zo'n glaszekering gaat kopen (meestal zitten die in een kartonnen doosje, verpakt per 10), neem je best ??ntje van 2 A ofzo. Voor een Optimate III aan te sluiten, is dat al m??r dan voldoende. Vraag zeker naar "een snelle zekering", want dat model bestaat ook in trage uitvoering.
Zeker niet hoger gaan dan 10 A, anders heb je kans dat uw bedrading in gevaar komt, mocht er toch een kortsluiting zijn.
Succes !
Ik kan hem zo direct niet van buiten ergens situeren.
Maar als je zo'n glaszekering gaat kopen (meestal zitten die in een kartonnen doosje, verpakt per 10), neem je best ??ntje van 2 A ofzo. Voor een Optimate III aan te sluiten, is dat al m??r dan voldoende. Vraag zeker naar "een snelle zekering", want dat model bestaat ook in trage uitvoering.
Zeker niet hoger gaan dan 10 A, anders heb je kans dat uw bedrading in gevaar komt, mocht er toch een kortsluiting zijn.
Succes !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !