jeans broek op motor;

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Gesloten
filo
125 cc
125 cc

jeans broek op motor;

Bericht door filo »

Zouden die jeansversterkte broeken die me bij RAD kan kopen veilig zijn om mee te toeren in de zomer ?
Heeft hier iemand ervaring mee of kocht U er een ? :scratch:

Zoek namelijk een zeer lichte broek met ventilatie voor mijn reis naar corsica . :P

Dank bij voorbaat den filo.
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Richa verkoopt speciale zomerkledij voor op de motor.
Ook nog andere merken hebben dit in hun gamma trouwens.

Ik weet de ze bij GSM in Beringen zomerkledij van Richa hebben, ik heb ze daar zien hangen vorig weekend.
De jas is geperforeerd en de broek ook, prijzen weet ik niet meer. :?
De stevige of verstevigde sportschoenen van Richa kosten daar 59 eurokes, ook goed voor in de zomer als het warm is.

Bij Hein Gercke hebben ze ook zomerkledij hangen.

Ik denk niet dat de jeans cooler en frisser is als de geperforeerde kleding. :D

Meer weet ik niet zo direkt. :lol:

Groetjes,

den R1 zot nu nog met winterkledij op de baan. :cry:
Afbeelding
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Ik gebruik voor de " :sunny: hete" dagen de Probiker Breezer broek, zie http://louis9.louis.de/katalog2006/pages/050.pdf
daar kan je protectoren in steken en voldoet ruimschoots.

Vanaf mei tot oktober draag ik bijna konstant de jas versie ervan, in comlbinatie met een regenvestje voor de natte :toothy2: dagen.
In de jas zitten elleboog- en schouder-protectoren, aan de rugzijde kan je er een grote protector insteken,
zie http://louis9.louis.de/katalog2006/pages/025.pdf,
van deze vest heb ik trouwens nog een maatje XXL op overschot liggen, dat komt overeen met maatje 58-59.
Deze is volledig zwart en is dus te koop.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
filo
125 cc
125 cc

Bericht door filo »

Waar kocht U die broeken ?
Of kocht U ze via internet ? :?

Den filo.
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

@ Filo,

In Aken zelf, dat is voor mij een goei 60 km.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
ma2412@SCARLET
50 cc
50 cc

Bericht door ma2412@SCARLET »

Ik heb een geperforeerde zomervest van RICHA. Heerlijk om dragen op warme dagen. Je voelt de verfrissende lucht langs het lichaam stromen. :) De geperforeerde zomerbroek heb ik bewust niet gekocht wegens te warm aan de schenen (warme lucht van de motor gaat door de broek). :cry: Ik heb een motorbroek in jeans gekocht van RICHA, welke comfortabel is om dragen, niet warm aanvoelt en toch de warme motorlucht tegenhoudt. :) Daaronder draag ik korte laarsjes (tot boven de enkel) van OXTAR (enkelbescherming en Gore-Tex membraam). :)
Ik rij NOOIT in T-shirt, korte broek en sportschoenen zolas spijtig genoeg vele motorrijders doen. Deze willen blijkbaar niet investeren in zomerkledij die voldoende besherming biedt bij een eventuele valpartij.
Nicky

Bericht door Nicky »

ik heb eveneens een jeans richa

is frisser maar, verwacht geen wonderen, als je afstapt zweet je nog altijd kapot.
maar om te rijden is het beter, er zitten knie-protectoren en dij-protectoren in.
is zwart van kleur, moest wel ingelegd worden (maar dat is natuurlijk persoonlijk he)

ben er wel content van kostte ongeveer 100 euro dacht ik.

Ik rijd ook, in de zomer als het heeeeeeeel warm is, nooooooiiiit zonder vest, broek zal altijd een lange jeans zijn (en dit dat dan enkel voor verplaatsingen waar ik niet boven de 60 ? 70 ga).

alle kga stoppen met lullen,

greetz
Gesloten