software bij tweedehands toestel

Rubriek voor alle onderwerpen met betrekking tot navigatie, GPS en gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Abeloos

Gesloten
willygeert
50 cc
50 cc
Contacteer:

software bij tweedehands toestel

Bericht door willygeert »

Ik ben sinds gisteren eigenaar van een street pilot III van Garmin. De software bij het toestel is de city navigator versie 4 met daarnaast een update versie 5 en versie 6. Kan ik deze software nog gebruiken of moet ik nieuwe unlock codes bestellen ?
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Bij aankoop van een toestel, of dat nu een nieuw of 2?de hands is, is het NOODZAKELIJK dat de unlock-code's erbij zijn. (Geel papiertje met 25-karaktercombinatie).

Voor elke CN-versie heb je zo'n "unlock-code" erbij, of zou je moeten hebben.

Er is verschil tussen een originele CN-versie, en een update CN-versie. Een update CN-versie kan je niet zomaar gebruiken zonder dat de vorige CN-versie werkt. Als je geen unlock-code's hebt, heb je een auto gekocht zonder contactsleutel, en ben je beter af om een nieuwe CN-versie te kopen, de meest recente is de CN-versie 8, met unlock-code. Vertel de verkoper er zeker bij dat het g??n update moet zijn, maar een volledig nieuwe. Deze komt in DVD-versie, en niet in gewonde CD-versie, mocht dat belangrijk zijn als je pc geen dvd ondersteunt.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Gesloten