De nieuwe FJR is besteld, na nieuwjaar mag ik hem gaan afhalen...

Aan de voorwaarden van Felix & Jos kon ik gisteren niet voorbij!

Groetjes,
Danneke.
Moderator: Abeloos
't Is ne 2006. Het verschil met ne 2007 was de handvatverwarming en de mogelijkheid om ne rode te kiezen.Ed vollegaas schreef:Danneke proficiat met uwe nieuwe, is het een 2006 of al de 2007.
Greetz Ed
Wat me over de streep getrokken heeft was dat je bij Felix & Jos bij aankoop van een nieuwe machine, vertrekt met een gratis volle benzinetank!dartagnan schreef:Hey Danny,
en maar beweren dat men weinig verdiend als men in het onderwijs zit.
Mij maakt ge dat niet meer wijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al bij al, proficiat met de aanschaf van uwe nieuwe FJR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ge hebt een tijdje aan het rondzoeken geweest, van het ene merk naar ander merk, maar tenslotte heb je toch besloten om bij Yamaha te blijven.
Greetz,
Serge
@Dannekedanneke schreef:
Wat me over de streep getrokken heeft was dat je bij Felix & Jos bij aankoop van een nieuwe machine, vertrekt met een gratis volle benzinetank!
![]()
![]()
Hoi Mariano,Flitser schreef:@Dannekedanneke schreef:
Wat me over de streep getrokken heeft was dat je bij Felix & Jos bij aankoop van een nieuwe machine, vertrekt met een gratis volle benzinetank!
![]()
![]()
eerst en vooral proficiat met uwe nieuwe brommer![]()
Wat die volle naftbak betreft, ja dien is leeg h? tegen als ge thuis zijt vanuit het verre limburg![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes Flitser
Yep Dirk...ook een beetje "wie"dirkske schreef:Ook ni een beetje 'wie'danneke schreef:Wat me over de streep getrokken heeft ...![]()
Proficiat Danneke, k'ga u volgen, van zodra ik de rode in 't echt gezien heb.