Ik zit precies met een vervelend probleem. Mijn opbergvakje moet normaal open gaan als contact aan + neutraal (model 2004) maar het blijft vast. Ik wou de zekeringen controleren maar ik heb de indruk dat ik het opbergvakje moet opendoen vooraleer ik paneel A kan verwijderen...
Ik was gisteren wel de spanning aan het meten op de 2 witte connectors onder het zadel. Wss een keer verkeerd gemeten want ik hoorde plotseling een tik in het rechthoekig zwartje doosje onder het zadel (tegen de rechterkant).
Misschien zoek je het te ver? Ik heb een model 2003 en ik moet het deksel ook even "helpen". Gewoon op de knop drukken en dan even opentrekken. Klinkt erger dan het is, een licht tikje is voldoende.
Bedankt voor de suggestie! Normaal gaat mijn vakje vlot open hoor.
Probleem is ondertussen wel opgelost. Ik durfde niet te hard wringen en sleuren om dat paneel los te krijgen en ik had niet veel goesting om een halve kuip te demonteren om dan te zien dat het probleem toch niet bij de zekering lag... Ben dan even bij mijn dealer langsgeweest en die had natuurlijk op 5 minuten de zekering vervangen.
En dat op een feestdag, danku Geert.
Moraal van het verhaal: ge moogt al eens sleuren aan een