Cursus Wegkapitein

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
Crusader
75 cc
75 cc

Cursus Wegkapitein

Bericht door Crusader »

Zijn er nog geinteresseerden om de cursus wegkapitein ???
Ikzelf ben ingeschreven om de opleiding te volgen op zaterdag 30 juni aanstaande in Schellebelle, maar ik ben voorlopig de enige.

Indien interesse, laat mij iets weten aub.

Grtz,
Filip :blob:
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Pompierke,
Er zijn regelmatig opleidingen bij MRV (Arthur) (een sponsor van de club, zie pub balk hierboven) en al staat het iedereen vrij van te gaan waar hij wil, toch vind ik het niet meer dan normaal dat de meesten daar een opleiding volgen. In ieder geval succes
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Motorist
1300 cc
1300 cc

Bericht door Motorist »

MRV op en top professioneel :cheers: :salute:
Crusader
75 cc
75 cc

Bericht door Crusader »

Julle schreef:Pompierke,
Er zijn regelmatig opleidingen bij MRV (Arthur) (een sponsor van de club, zie pub balk hierboven) en al staat het iedereen vrij van te gaan waar hij wil, toch vind ik het niet meer dan normaal dat de meesten daar een opleiding volgen. In ieder geval succes
Julle
Is misschien "normaal" dat sponsors voorrang krijgen, maar volgens mij moet iedereen een kans krijgen (sponsor of geen sponsor). Vooral mensen die een zaak opstarten en zeker diegenen die lovende kritiek krijgen op hun prestaties. En waarom naar Herentals rijden als ik het dichter bij de deur kan vinden....
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Pompierke,

Natuurlijk is iedereen vrij van te gaan waar hij wil voor eender welke motorcursus :!:
Ook zullen wij geen enkel opleidingscentrum veroordelen voor we het kunnen beoordelen naar onze leden toe :idea:
Hier is uiteraard MRV al beoordeelt als een "Topper in het geven van hun cursussen" :headbang: en raden wij onze leden dan ook aan om ze daar gaan te volgen omdat we dan zeker zijn dat ze hun centjes goed g?investeerd hebben en niet zomaar weggesmeten zijn als ze van de gevolgde cursus thuis komen :dontknow:
En........MRV steund ons, dan is het niet meer dan logisch dat wij hun ook steunen h? :notworthy:

Veel succes op je cursus voor wegkapitein :thumbright:

Groetjes en tot hoors,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Voor wie niet kan kiezen, er zijn bij mijn weten slechts 4 aanbieders van de cursus "wegkapitein".
* M.A.G. (bij politie Oudaan).
*C.V.M. Tongeren.
*M.R.V. Herentals.
*VROM Schellebelle.

Elk met hun voordelen, ook met mijn inziens een aantal nadelen, die inherent zijn aan de cursus met betrekking tot het wettelijke kader.
Ik heb ze allle 4 gevolgd, sommigen zelfs 2 keer, dus voor een vergelijking ben je aan het goede adres. Ik heb daarover een Word-document geschreven, met mijn persoonlijke ervaringen, mailtje naar dirkbruijns@hotmail.com en je krijgt een kopie'tje.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Gesloten