Hogere ruit
Moderator: Abeloos
Hogere ruit
Hallo iedereen,
ben niet zo tevreden over de windbescherming van de originele ruit en rijd dus bijna altijd in de laagste stand, voor mijn lengte (1,85 m) geeft dit het minste lawaai. Heeft er iemand ervaring met een circa 5 cm hogere ruit van GIVI?
groetjes,
Michel
ben niet zo tevreden over de windbescherming van de originele ruit en rijd dus bijna altijd in de laagste stand, voor mijn lengte (1,85 m) geeft dit het minste lawaai. Heeft er iemand ervaring met een circa 5 cm hogere ruit van GIVI?
groetjes,
Michel
Bij de Givi had ik steeds de volle wind op mijn ogen, ik rijd graag met vizier open, nu heb ik geen last meer van de wind. Hij is er wel maar stoort niet.
De Givi is ook zeer krasgevoelig.
De calsci is, gemeten van de center van het middelste gat tot de bovenste rand 52,5 cm. Ze zou iets rechter staan ook.
Ik heb wel een model 2003. Vanaf 2006 zijn de maten anders.
Kijk anders even hier:
http://www.bikespareparts.nl/mww/N_fram ... _home.html
Grtjs

De Givi is ook zeer krasgevoelig.
De calsci is, gemeten van de center van het middelste gat tot de bovenste rand 52,5 cm. Ze zou iets rechter staan ook.
Ik heb wel een model 2003. Vanaf 2006 zijn de maten anders.
Kijk anders even hier:
http://www.bikespareparts.nl/mww/N_fram ... _home.html
Grtjs

- Thunderace
- 125 cc
Rij met hogere ruit van Givi (+5cm), heb nog last van turbulentie maar in mindere mate dan met het originele.
Bijkomend is dat de Giviruit niet zo breed is dan het originele en zodoende meer wind en regenbescherming op armen.
Keuze van helm doet ook wonderen,een integraalhelm is v??l stiller dan een systeemhelm,dit is alvast mijn bevinding.
Greetzzz
Bijkomend is dat de Giviruit niet zo breed is dan het originele en zodoende meer wind en regenbescherming op armen.
Keuze van helm doet ook wonderen,een integraalhelm is v??l stiller dan een systeemhelm,dit is alvast mijn bevinding.
Greetzzz
- fjrbakkerken
- 125 cc
het is allemaal nogal persoonlijk, de ene is tevreden met een givi de andere met een calsci enz.
Ik ken verschillende mensen die tevreden ijn met een givi-ruit, maar ik ken er ook die blij zijn met een calsci s, l, xl, xxl
Ikzelf heb een calsci extra large en ben er niet tevreden over
ik ga eens proberen met er een stuk af te zagen
in de zomer rij ik altijd met de originele omdat deze het mooiste oogt
uw lengte, gewicht hoog of laag geplaatst zadel enz. spelen zeker een rol hierbij
eigenlijk zou je het moeten kunnen proberen voor je zoiets koopt
succes in je zoektocht
janeman
Ik ken verschillende mensen die tevreden ijn met een givi-ruit, maar ik ken er ook die blij zijn met een calsci s, l, xl, xxl
Ikzelf heb een calsci extra large en ben er niet tevreden over
ik ga eens proberen met er een stuk af te zagen
in de zomer rij ik altijd met de originele omdat deze het mooiste oogt
uw lengte, gewicht hoog of laag geplaatst zadel enz. spelen zeker een rol hierbij
eigenlijk zou je het moeten kunnen proberen voor je zoiets koopt
succes in je zoektocht
janeman