Hallo aan iedereen!
Ik ben een nieuweling hier en het is ook de eerste keer dat ik mij registreer in een forum,dus als ik iets verkeerd doe geef dan maar een reaktie he!
Ik ben 37 jaar en ik rijd al vanaf mijn 18 jaar met de motorfiets. Ik ben oorspronkelijk uit Antwerpen maar na mijn verhuis enkele maanden geleden naar Limburg heb ik mij een fjr1300-2003 aangeschaft (ik rijd ongeveer 2500 km/maand woon-werkverkeer).Mijn andere motorfiets is een CB900hornet en dat is wel een funbike maar niet echt geschikt om dagelijks kilometers te malen op de autostrade.
Mijn fjr is,zoals zovele,een 80kW-versie en ik zoek nog een betrouwbare dealer die deze motorfiets op een profesionele manier kan vrijzetten(open rubbers plaatsen en toerentalbegrenzer aanpassen).Dit niet omdat ik zo'n racer ben maar omdat het woord "geknepen motor" alleen al mij de kriebels geeft!(omgeving Leopoldsburg)
In ieder geval aan iedereen in dit forum de allerbeste groeten!!
copantwerp schreef:awel alles voorbij het bord "einde beschaving"
nog nooit geweest marcel
Jaja ik weet het staan ik heb daar namelijk gewerkt, twee jaar rechter oever en toen hebben ze me gelukkig naar linker oever gestuurd (28 jaar)
Maar de normen moeten er hard veranderd zijn, ik heb nooit gehoord van een antwerpenaar dat het bord einde beschaving voor zijn stad stond.
Ofwel bent u gene echte ofwel bent u wel heel eerlijk.
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Bedankt voor de vriendelijke reacties !
Indien er toch nog iemand een goeie dealer weet in de omgeving van Leopoldsburg die de inlaatrubbers kan wisselen
en de begrenzing kan aanpassen (en dan bedoel ik ECHT wisselen en NIET uitfrezen) laat het mij dan maar weten!
Grtzzz Harry
Allereerst wens ik je h??l v??l succes toe met je aankoop van een FJR , alsook duizende veilige km's en steeds een behouden thuiskomst