plaatsen starcom

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
witse
Moderator
Moderator

plaatsen starcom

Bericht door witse »

HELP :!: :!: :!:
Is er iemand die ondervinding heeft ( of mij desnoods kan helpen :( )met plaatsen van starcom en op welke manier ik de kabels van stroom , gps en drukknop van de zender naar achter krijg want er is daar blijkbaar niet veel plaats voorzien om die door te steken. :evil:
Ik heb op dit moment de motor uitgekleed om te kunnen poetsen en zou daarvan willen profiteren om heel dit boeltje op zen plaats te krijgen .

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
janeman
125 cc
125 cc

Bericht door janeman »

Witse, laat me eens weten of alles werkt bu u
Ik heb al 4 nieuwe starcoms met kabels en al vervangen en laten vervangen (zelfs door de invoerder zelf)
echter zonder bevredigend resultaat het het werkt gewoon niet
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

De centrale as onder de benzinetank, waar je het scharnierpunt hebt, losmaken maar NIET verwijderen, enkel gangbaar maken, ofwel langs 1 kant (12mm of beide kanten losmaken.
Daarna de 2 bovenste boutjes (10 mm) losmaken en de tank een beetje naar schuin boven werken, zodat de draad niet beschadigd wordt.
Je kan nu de tank liften, en ruimte cree?ren om je kabels van voor naar achter te leggen.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

De tank enkel omhoog zetten, je hoeft daarvoor de benzine-leidingen niet los te maken.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Blokje hout tussensteken werkt ook prima en kan je gemakkelijk alleen

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Oke jongens , alles is in orde gekomen met een beetje uitleg en wat meer geduld van mij :lol: .
@ Janeman starcom werkt goed met de gps en mp3 speler , zender heb ik nog ni kunnen uitproberen .
Moet er nog wel leren met werken om alles de juiste afstelling te geven maar dar zal wel in orde komen als ik er de tijd voor neemom het boekje eens deftig te lezen .
@allen bedankt voor de goede raad :lol:

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

Ik ben er ook te vreden van gps & mp3 speler & tegen duo praten alles werkt goed.
Er is nu den starcom DIGITAL en die regeld alles zelf.

Groetjes Rudy
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

die heb ik nu staan bij mij moet er alleen nog leren mee werken , zeker voor de instellingen want die kan je allemaal afzonderlijk instellen met dit speelgoed . :lol: :lol:

Grtjs Luc
janeman
125 cc
125 cc

Bericht door janeman »

witse schreef:Oke jongens , alles is in orde gekomen met een beetje uitleg en wat meer geduld van mij :lol: .
@ Janeman starcom werkt goed met de gps en mp3 speler , zender heb ik nog ni kunnen uitproberen .
Moet er nog wel leren met werken om alles de juiste afstelling te geven maar dar zal wel in orde komen als ik er de tijd voor neemom het boekje eens deftig te lezen .
@allen bedankt voor de goede raad :lol:

Grtjs Luc

valt het geluid (muziek) weg als je uw ptt gebruikt
wij begrijpen het echt niet meer, ik denk dat mijne moto alergisch is voor starcom
ik ken ook genoeg mensen die tevreden zijn, maar wat er met mijne moto gebeurt grenst aan het ongelooflijke
enfin, tijd brengt raad hoop ik
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

@ janeman , als ik spreek of gps laat iets horen dan valt de muziek weg , ik moet nog eens goed lezen want je kan dat ook veranderen dat het muziek stiller gaat spelen en sneller terugkomt als er niets meer gezegd wordt maar dat moet ik eerst nog eens allemaal uitproberen . :oops:

Grtjs Luc
janeman
125 cc
125 cc

Bericht door janeman »

witse, dan werkt het bij u wel
hopelijk blijft het zo, wij zoeken nog altijd naar de oorzaak, al kan ik er tijdelijk weinig tijd insteken
bedankt voor je reaktie
Gesloten