Kostprijs : 7.5 euro.
Reflecterend materiaal
Moderator: Abeloos
Reflecterend materiaal
Soms is het beter om wat extra zichtbaarheid te genereren ...

N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

'K ben dit ook van plan om te doen, maar wel in een reflecterend materiaal dat niet zo afsteekt op de kleur van de moto. Ik denk van bij 3M of Scotch van die retroreflecterende tape te vinden die meer bij de kleur van de moto past.
Firechief
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

De witte reflecterende strips zijn ook van 3M (Schottlite).
Een reflecterend nummerbord (kleefversie) van bij de autoshop, een Stanley-mesje en een meetlat, en een middagje bricoleren.
Tape is niet zo courant te verkrijgen, en zeker niet zo goedkoop.
Een reflecterend nummerbord (kleefversie) van bij de autoshop, een Stanley-mesje en een meetlat, en een middagje bricoleren.
Tape is niet zo courant te verkrijgen, en zeker niet zo goedkoop.
N 51°6.165 E 4°20.060

Ik weet in het Brusselse een groothandel zijn in deze produkten. Als ik ??n van de komende dagen daar in de buurt ben, spring ik eens binnen om te informeren en laat ik hier iets weten over beschikbaarheid en prijs.
Firechief
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

Chief,
Rode kleur zou nog welkom zijn.
Verschiet niet van de prijs
Ik heb geen informeren bij een firma die de striping van politie- zieken- en brandweerwagens verzorgd ... voor die prijs kun je hem helemaal laten opspuiten in reflecterend materiaal
Rode kleur zou nog welkom zijn.
Verschiet niet van de prijs

Ik heb geen informeren bij een firma die de striping van politie- zieken- en brandweerwagens verzorgd ... voor die prijs kun je hem helemaal laten opspuiten in reflecterend materiaal

N 51°6.165 E 4°20.060

als ik deze week nog in de buurt ben, spring ik een binnen bij die mannen, die verkopen enkel en doen zelf geen stripings, je kan er alle maten, kleuren en materialen vinden die kleven. Ook van die folie om ruiten te kleuren. Dat die firma's die stripings doen van voertuigen stukken van mensen vragen kan ik me goed inbeelden. de werkuren kosten ook natuurlijk en dit is niet op 1-2-3 gedaan. Ik hou jullie op de hoogte van kleuren en prijzen.
Firechief
Firechief

http://www.brandweershop.be/, firechief,dit is een collega van u die ook reflecterende stikkers verkoopt.
Heb een zwart A4 blad vol met stikkertjes iets langer dan het model van Dirk.Heb reeds meerdere achteraan gekleefd op de rand van de bevestigingsplaat van de topkoffer. Valt overdag veel minder op dan de witte maar in het donker hetzelfde resultaat.
Sorry heb hier geen foto's van.
Heb een zwart A4 blad vol met stikkertjes iets langer dan het model van Dirk.Heb reeds meerdere achteraan gekleefd op de rand van de bevestigingsplaat van de topkoffer. Valt overdag veel minder op dan de witte maar in het donker hetzelfde resultaat.
Sorry heb hier geen foto's van.
- alderweireldt
- 75 cc
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Erikerikal schreef:Hallo, voor de knutselaars, knippers en plakkers onder jullie, ik heb afval van reflecterend materiaal (gratis en veel) in wit, rood, blauw, groen, oranje, geel, bruin, zwart . Laat maar horen als je aan het knippen wil slaan
erik
Dan zullen we eens moeten afspreken zodat ik eens langs kan komen om een ladingske mee te nemen

Leg er al maar een hoopje van aan de kant met de naam "Max" op

Euuhh, wat was nu weer het verschil tussen "Gratis" en "Voor Niks"

Ah ja, ik weet het weer

De FJRijders zijn "GRATIS" naar school geweest

en degene die miskocht hebben van moto hebben daar gezeten "VOOR NIKS"

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

@ Gilbert,Mr. Bubble schreef:@ Seabiker,
Hier moet je het vorig bericht eens bekijken, of beter het profiel!!
We hebben een zeefdrukker in de club!!
Waar kan dat goed voor zijn ????
Misschien wel nuttig voor ons internationaal treffen FJR meets FJR.
Goed om weten h?
Had het juist ook gezien. Kan inderdaad van pas komen voor onze meetings en drukwerk.
Groetjes,
Seabiker
- alderweireldt
- 75 cc
Hallo Erik,erikal schreef:Hallo, voor de knutselaars, knippers en plakkers onder jullie, ik heb afval van reflecterend materiaal (gratis en veel) in wit, rood, blauw, groen, oranje, geel, bruin, zwart . Laat maar horen als je aan het knippen wil slaan
erik
Wil je voor mij afval reflecterend materiaal "opsparen" in de kleuren groen en zwart?
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Thx mate, dat is een snelle reactie. Als het via-via-via-via bij een betrouwbaarAnonymous schreef:yow Ruud,
geen probleem, mocht je naar de GPS avond komen dan geef ik het mee met Marcel. Zoniet dan regelen we wel een plaats en datum
groeten
Erik

Enne, GPS kan ik niet betalen

Groeten Ruud
Hallo Erik,
ben ook geinteresseerd in reflecterend materiaal (voor de motor). Ik ben woonachtig in St-Niklaas, dus niet ver van de Lokeren. Als ge het goedvind kunnen we tussen 11 - 14 nov. eens afspreken om wat fluo-materiaal bij je, of een andere plaats
, te komen afhalen.
Alvast bedankt bij voorbaat,
Greetz,
Serge
ben ook geinteresseerd in reflecterend materiaal (voor de motor). Ik ben woonachtig in St-Niklaas, dus niet ver van de Lokeren. Als ge het goedvind kunnen we tussen 11 - 14 nov. eens afspreken om wat fluo-materiaal bij je, of een andere plaats

Alvast bedankt bij voorbaat,
Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
Hoi Serge,dartagnan schreef:................. Als ge het goedvind kunnen we tussen 11 - 14 nov. eens afspreken om wat fluo-materiaal bij je, of een andere plaats, te komen afhalen.
Alvast bedankt bij voorbaat, Greetz, Serge
als jij toch gaat afhalen wil je dan voor mij ook het nodige (zwart, wit/grijs, groen) meenemen.
En als je het dan misschien per post naar mij wilt sturen dan ben ik je helemaal dankbaar.
Portokosten uiteraard voor mijn rekening

Groeten Ruud