Magnum schreef:Ik heb ook geen asbakje maar ne FJR doet ge pas weg als het asbakje vol is.
Groeten
Ik denk dat je een FJR nooit weg doet of het moet zijn om een nieuwere versie te kopen, zonder of met (as)bakje Eens je hart verloren aan een FJR, voor altijd je hart verloren
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ik hoop dat er 25 april enkele mensen bij zijn met een gezond boerenverstand . Misschien kunnen zij mij helpen met het opsporen van een piepend geluid tijdens het rijden over kleine oneffenheden in het wegdek .
Misschien hoor ik scherper dan mijn dealer omdat mijn helm van zeer goedkope kwaliteit is , maar het gepiep blijft mij ernerveren . Zo erg zelfs dat ik soms al eens twijfel aan mijn motokeuze !
Eenmaal op gladde wegen ( autosnelweg , ...) is het echter een droommachiene . Ik denk dat het banaliteit is , maar het duurt nu toch te lang . De vering zou ( aldus mijn dealer ) perfect in orde zijn .
Na 25 april hoop ik te weten of m'n klacht al dan niet gegrond is . Indien er nog andere FJR-rijders dezelfde mening zijn toegedaan dan ga ik zonder fout verder . Overigens lijkt mijn dealer toch een oprechte kerel .