Opbergvakje model 2003

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Magnum schreef:Ik heb ook geen asbakje maar ne FJR doet ge pas weg als het asbakje vol is. :wink:
Groeten
Ik denk dat je een FJR nooit weg doet of het moet zijn om een nieuwere versie te kopen, zonder of met (as)bakje :lol: :lol: :wink:
Eens je hart verloren aan een FJR, voor altijd je hart verloren :thumbup:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

[Ik heb ook geen asbakje maar ne FJR doet ge pas weg als het asbakje vol is. :wink:
Groeten[/quote]

Als niet roker zal ik er dus nog lang genot van hebben. :wink:

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
erik
125 cc
125 cc

Bericht door erik »

Ik hoop dat er 25 april enkele mensen bij zijn met een gezond boerenverstand . Misschien kunnen zij mij helpen met het opsporen van een piepend geluid tijdens het rijden over kleine oneffenheden in het wegdek .
Misschien hoor ik scherper dan mijn dealer omdat mijn helm van zeer goedkope kwaliteit is , maar het gepiep blijft mij ernerveren . Zo erg zelfs dat ik soms al eens twijfel aan mijn motokeuze !
Eenmaal op gladde wegen ( autosnelweg , ...) is het echter een droommachiene . Ik denk dat het banaliteit is , maar het duurt nu toch te lang . De vering zou ( aldus mijn dealer ) perfect in orde zijn .

groetjes Erik
De Fred

Bericht door De Fred »

Hoi Erik,

Als je klacht met gegronde rede is niet afgeven zou ik zeggen en blijven

drammen tot hij het oplost!!

We hebben trouwens dezelfde dealer en je niet laten doen tis tenslotte geen motor van 1500euro!!

En als je je vast bijt als een pitbull dan geraakt je probleem opgelost geloof me vrij!!

De Fred
erik
125 cc
125 cc

Bericht door erik »

Fred ,

Na 25 april hoop ik te weten of m'n klacht al dan niet gegrond is . Indien er nog andere FJR-rijders dezelfde mening zijn toegedaan dan ga ik zonder fout verder . Overigens lijkt mijn dealer toch een oprechte kerel .

erik
Dominique
50 cc
50 cc

Bericht door Dominique »

Zou het niet mogelijk zijn dat het de grote "pekkel" is die ergens tegen slaat ???

Groeten,
Dominique
Gesloten