FJR - Vakantieplannen ?
Moderator: Abeloos
reisbijstandsverzekering
een VAB reisbijstandsverzekering afsluiten is ook ni slecht
Hebben ooit met panne in the middle of nowhere gestaan (new forest dus) en dienen depannage wagen was toen echt nodig
't was toen wel me nen triumph en genen FJR moet ik zeggen...
Hebben ooit met panne in the middle of nowhere gestaan (new forest dus) en dienen depannage wagen was toen echt nodig
't was toen wel me nen triumph en genen FJR moet ik zeggen...
Pechverhelping zou zowieso eigenlijk al moeten.
Als je 1 keer met lekke band ergens staat, of startproblemen ...
en je moet getakeld worden op eigen kosten .... dat is een serieuze hap uit het budget.
Voor omgerekend 75 euro per jaar, rij je zorgeloos !
Als je 1 keer met lekke band ergens staat, of startproblemen ...
en je moet getakeld worden op eigen kosten .... dat is een serieuze hap uit het budget.
Voor omgerekend 75 euro per jaar, rij je zorgeloos !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Juist, en dus kan je alle "garage"-gerief eigenlijk beter vervangen door een GSM, om de pechdienst te verwittigen
Dan heb je meer plaats voor onderbroeken en zo.
Wat ik z???ker nooit vergeet is wat drank in de koffer. Als je ergens in een 20km file staat bij 35? waar geen doorkomen aan is (ook niet slingerend tussen de rijstroken omdat er geen plaats tussen is) heb ik liever een hete spa dan helemaal geen spa.

Dan heb je meer plaats voor onderbroeken en zo.
Wat ik z???ker nooit vergeet is wat drank in de koffer. Als je ergens in een 20km file staat bij 35? waar geen doorkomen aan is (ook niet slingerend tussen de rijstroken omdat er geen plaats tussen is) heb ik liever een hete spa dan helemaal geen spa.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
- den R1 zot
- Clublid
Lange tijd geleden kreeg je bij Renmans (slagerij) een tas dat je kon afsluiten. Dit is een geisoleerd zakje met draagriem en ritssluiting. Als ik op pad ga zit dit bijna altijd in mijn topkoffer.
Bokes & drank (met koelelement) passen daar perfect in en blijven heel de dag lekker fris. Aanrader zo'n geisoleerd zakje.
Groetjes,
den R1 zot
Bokes & drank (met koelelement) passen daar perfect in en blijven heel de dag lekker fris. Aanrader zo'n geisoleerd zakje.
Groetjes,
den R1 zot

- alderweireldt
- 75 cc
nog een goeie tip daags voor je vertrek een fles spa of plat water in de diepvries.. het smeltwater is ijs en ijs koud
en uit ondervinding weet ik dat je al een heel eind in frankrijk zit onder een hete zon eer het laatste stukje ijs gesmolten is. Ook plezant voor onder het rijden is een verstuivertje met water als je (of je duo eens met in je gezicht spuit a 120 per uur geeft dat een goed fris gevoel
hou het fris
Erik

hou het fris
Erik
mooi in blauw
- alderweireldt
- 75 cc
- alderweireldt
- 75 cc
nog een goeie tip daags voor je vertrek een fles spa of plat water in de diepvries.. het smeltwater is ijs en ijs koud
en uit ondervinding weet ik dat je al een heel eind in frankrijk zit onder een hete zon eer het laatste stukje ijs gesmolten is. Ook plezant voor onder het rijden is een verstuivertje met water als je (of je duo eens met in je gezicht spuit a 120 per uur geeft dat een goed fris gevoel
hou het fris
Erik

hou het fris
Erik
mooi in blauw
- den R1 zot
- Clublid
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Danneke,danneke schreef:Vertrek donderdag 7 juli naar Hittisau, Hotel Hochh?derich![]()
Groetjes,
Danneken.
Ik wens je alvast een pracht van een reis toe met niets dan zon

V??l plezier en zeker niet te vergeten " Hou het veilig"

Tot hoors,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Heu...en naargelang waar die tattoo staat krijg ik een plets om mijn oren als ik ernaar vraag zekers??@ FJR schreef:en ook zeker naar de tatoe van Monika vragen hedartagnan schreef:Hallo Danneken,
doe Isolde de groeten en bedank haar voor de "snaps"![]()
Greetz,
Serge![]()

Als ik de hare mag zien mag zij de mijne zien...

En gelijk oversteken...

Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
- Big Jomb
- 1300 cc
@ alle FJR-isten,
Ik wens iedereen een goed verlof
en een behouden vaart
, ziet da ge uw ogen voor op uwe rug nie vergeet
(tegenwoordig zijn we van niks meer verwonderd)
Ikzelf ga een paar dagen richting de Moezel, iemand daar goei adreskes
Heeft er eigenlijk al iemand moeten beroep doen op de service van Yamaha in het buitenland, en zo ja, wat was je ervaring
Slukes
Ik wens iedereen een goed verlof

Ikzelf ga een paar dagen richting de Moezel, iemand daar goei adreskes

Heeft er eigenlijk al iemand moeten beroep doen op de service van Yamaha in het buitenland, en zo ja, wat was je ervaring

Slukes
I see you when I see you

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Big JombBig Jomb schreef:@ alle FJR-isten,
Ikzelf ga een paar dagen richting de Moezel, iemand daar goei adreskes![]()
![]()
![]()
Slukes
Als ik je een adres mag aanraden zou ik je de voorkeur willen geven aan deze in Gevenich http://www.hotel-zum-dorfbrunnen.de/

Al 2x geweest en niets dan lof dat ik erover kan spreken, de prijs is niet te geloven voor hetgene je er voor terug krijgt

Nog een prettig verlof toegewenst en tot hoors,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Hallo Big Jomb
ik heb al zeer negatieve ervaring met ??n buitenlandse dealer, namelijk eentje in Oostenrijk.
Een zeer grote en moderne zaak, maar service en hulpvaardigheid is wat anders.
Maar dat is dus ver van de Moezel en hopelijk zul je geen beroep moeten doen op een daeler.
Een veilig verlof toegewenst,
Greetz,
Serge
ik heb al zeer negatieve ervaring met ??n buitenlandse dealer, namelijk eentje in Oostenrijk.
Een zeer grote en moderne zaak, maar service en hulpvaardigheid is wat anders.
Maar dat is dus ver van de Moezel en hopelijk zul je geen beroep moeten doen op een daeler.
Een veilig verlof toegewenst,
Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
- Big Jomb
- 1300 cc
@ FJR Freak Max,
Bedankt voor de inlichtingen, dat adres in Gevenich interesseert me wel en dit op zo'n korte afstand van Cochem, tof
Ik ga er zeker eens informeren
@ Dartagnan,
Grotere dealer is niet altijd beter, dat is identiek zo met onze niet altijd even betrouwbare 4-wielers, daar kan ik over meespreken

Ook aan jullie een fijn verlof toegewenst
Slukes
Bedankt voor de inlichtingen, dat adres in Gevenich interesseert me wel en dit op zo'n korte afstand van Cochem, tof

Ik ga er zeker eens informeren

@ Dartagnan,
Grotere dealer is niet altijd beter, dat is identiek zo met onze niet altijd even betrouwbare 4-wielers, daar kan ik over meespreken

Ook aan jullie een fijn verlof toegewenst

Slukes
I see you when I see you