Bevestiging laminarlip
Moderator: Abeloos
-
- 50 cc
Bevestiging laminarlip
Ik met ben zinnens om mijn laminarlip te bevestigen aan de ruit met bouten ipv de velcrostickers. Hiervoor dien ik uiteraard zes gaten te boren in de lip en de ruit. Heeft iemand dit reeds eerder gedaan. Wat zijn de ervaringen? Scheuren de gaten niet uit?
Groeten Marnix
Groeten Marnix
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Bevestiging laminarlip
@ Marnixma2412@SCARLET schreef:Ik met ben zinnens om mijn laminarlip te bevestigen aan de ruit met bouten ipv de velcrostickers. Hiervoor dien ik uiteraard zes gaten te boren in de lip en de ruit. Heeft iemand dit reeds eerder gedaan. Wat zijn de ervaringen? Scheuren de gaten niet uit?
Groeten Marnix

Ik denk niet dat er al enige ervaring is bij de laminarlip gebruikers voor het gene jij zinnes bent

Mag ik je ook eens vragen waarom je dit dan wel zou willen doen

Als het voor de angst is dat je de laminarlip zou verliezen kan ik je gerust stellen dat dit niet zal gebeuren indien je de bevestigingsstickers op de juiste manier plaatst

Ondertussen heb ik de laminarlip bijna 4 jaar op de moto staan en nog nooit heeft deze enige twijfel gegeven om er af te vliegen, zelfs niet bij snelheden tussen de 230km/u en de 240km/u.
Ook word de lip wekelijks van de ruit genomen om beide te poetsen en nog zijn de velcro's niet versleten, indien je zou merken bij het afnemen of het terug plaatsen van de lip dat de stevigheid uit de velcro's is zijn ze aan vernieuwing toe maar bij een juiste toepassing kan dit jaren duren eer je dat zou voorhebben

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

-
- 50 cc
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Als je terug velcro's wil kan je misschien eens langs komen in ons clubhuis zodat we je weer van zo'n velcro's kunnen voorzien en je weer enige tijd verder kan met je laminarlipma2412@SCARLET schreef:Ik heb mijn laminarlip reeds drie jaar. Ik heb nu een nieuwe fjr en wens de lip over te plaatsen. Ik heb echter geen klevers meer en dacht deze vast te vijzen met een rubber tussen scherm en lip, vandaar....

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

-
- 50 cc
een gewone lip : kussen en drinken met een rietje, liedjes fluiten en enkele interessante erotische handelingen.Peet schreef:Wat doet da, zo'n lip ?
De laminar lip : door een vernauwing van de luchtstroom te cre?ren, wordt de lucht geforceerd omhoog geblazen zodat je minder moet bukken om uit de wind te zitten, ook de duorijder heeft zo iets minder wind rond de helm.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Met mijn laminarlip heb ik ongeveer 45.000 km gereden (zomers namelijk alleen klein 2001 ruitje, voor juist meer wind).ma2412@SCARLET schreef:Ik heb mijn laminarlip reeds drie jaar. Ik heb nu een nieuwe fjr en wens de lip over te plaatsen. Ik heb echter geen klevers meer en dacht deze vast te vijzen met een rubber tussen scherm en lip, vandaar....
Inmiddels wel al de "klevers" vernieuwd, omdat die beschadigd raakten van het wekelijks loshalen-vastmaken.
2 jaar geleden bij LaminarLip.com de extra kunststof-boutjes gevraagd maar niet gemonteerd omdat het met de "klevers" goed blijft zitten.
Indien je originele klevers en/of boutjes wilt kun je ook gewoon contact opnemen met http://www.laminarlip.com/
CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Kijk eens op www.laminarlip.comPeet schreef:Wat doet da, zo'n lip ?
Groeten Ruud
Ga bovenin het scherm naarPeet schreef:Snorry,
Het lukt me niet om "laminarlip" te vinden op dit forum, (wel op www.). Kun je de link eens vermelden aub ?

type "in de grijze balk" als tekst
laminar
laminarlip
laminar lip
lip
etc
Veel suck6
Groeten Ruud
Klopt, want niets is een wondermiddel.Peet schreef:Bedankt Ruud, 'k heb het gevonden. Zo te lezen schijnt deze lip toch niet voor iedereen een wondermiddel te zijn.
Ik kan je alleen maar adviseren rij eens een 200 km met de laminarlip. Pas dan heb je een eerste indruk.
Indien je naar FJRmeetsFJR komt dan kun je met mijn 2003-ruit+lip proefrijden als je wilt. Ruit+lip overzetten kost 15 minuten werk.
CU Ruud
Groeten Ruud