THx Neok,
Amaai wat een leuk berichtje om te lezen

, maar ik ben ook maar een mens, 'k probeer steeds mijn best te doen, het steeds goed voor te hebben, de zaken steeds objectief te bekijken zelf wanneer ik mezelf op een fout moet wijzen

, soms is het meeste ook al gezegd en op afstand kan het ook verdomd moeilijk zijn om nuttige info te geven, zeker wanneer het elekto omvat, een slippende koppeling zal iedereen waarnemen of vaststellen, maar een motor die niet start, kan simpel zijn maar ook zoekwerk, nadien is het altijd simpel als de reden gekend is

Ik wou maar aantonen in dit geval is Dirkske zijn stokpaardje als geen ander " meten is weten "
Kan daar enkel aan toevoegen, meet nooit onbelast, je weet wel met zo'n universeel testertje, altijd met een belasting erbij
Simpel vb je meet een oplaadbaar AA batterij met tester 1,2 volt
Zet een lampje parallel op je meetklemmen, bij slechte of slecht geladen batterij zal je de spanning zo naar beneden zien vallen
Dat is ook zo met gecorrodeerde fiches, klemmen, verbindingen, enz..., je tester kan voldoende spanning meten maar onder belasting nihil ( wou dit toch nog eens meegeven )
Er waren idd diverse redenen waarom ik minder actief was
- In de zomermaanden ben ik hier veel minder
- Inloggen zelfs na 3 x lukte niet en dan is het voor mij ook moeilijk om allemaal die zwarte motokes aan te klikken en te zoeken naar nieuwe berichten

- Mijn eigen stotter probleemke waarbij ik heel veel tijd en energie in gestoken heb
- Voorbereidingen van 2 reizen
- Aanvallen op deze site ( hackers ) waardoor berichten verloren gegaan zijn
- Ik die eens info vroeg en ze nauwelijks niet kreeg
Niet iedereen zou er voor uitkomen, ik speel open kaart, eerlijkst duurt het langst, niet elke reden is goed te keuren van mijn afwezigheid.
Maar nog steeds een pluim voor deze organisatie en alle mensen die het goed voor hebben met elkaar, wat als zij verstek zouden laten op een dag h?
Als laatste neok, noem het een tipje

, wanneer ik terug eens moest slapen en je hebt ook graag van mij een opinie, maak me dan gewoon wakker met een standaard mailtje samen met de link van de topic, vr'ke neemt regelmatig de mails binnen
Groetjes en prettige zondag
Dream