hallo mannen en vrouwkes natuurlijk

mijn inbreng kan mss ook nuttig zijn
mijn vermoedens zijn dat dit niet kan geprogrammeerd worden, ik hoorde dat ook al vermelden, klink wel mooier dan te moeten zeggen gewoon een fiche uittrekken h?
enfin ik heb dit zelf ook aangepast bij het begin van de aankoop na eerst gevraagd te hebben hoe het moest h? aan mijn dealer
Maar pas op de modellen zullen reeds verschillen, ik kreeg ook de info gewoon fiche met brugje loshalen onder het dashbord, vond dit niet meteen, de beschermplaatjes losgemaakt en nog niks te vinden, na uiteindelijk lang zoeken door thv de ruit zelf het gelakte
afdekplaatje los te schroeven heb ik de bewuste fiche gevonden, aangezien er weinig plaats was moest ik dit met een lange bektang loshalen, of het nu een witte of zwarte fiche is weet ik niet meer, maar het was in ieder geval een zwart brugje als draad
Wat heb ik nog meer gedaan, heb het brugje doorgeknipt en 2 eindjes draad met krimpkous gesoldeerd en die met een schakelaar verbonden, gaatje boren in ??n van de beschermplaatjes en klaar was kees
Ik heb dus nu de mogelijkheid om te kiezen welke optie ik wil, automatisch omlaag zoals vroeger of manueel de stand die ik verkies
Zo hopende hierbij ook geholpen te hebben
Groetjes, Dream