FJR Clubreis 2006

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Effe nog een berichtje voor we aanzetten met onze olifanten voor nen tocht over de Alpen (of was het de Jura ??) :D
Giseren dagje in Gen?ve geweest en de buruchte La Rive (grootste winkel wandelstraat van Gen?ve) afgedweild
Jongens , breng genoeg Zwitserse frankskes mee voor uw ega's :roll: :roll: :roll: want het iser peperduur
Wat ze daar vragen voor drank , valt buiten alle proporties :cry: :cry: :cry:
- bier => 4,2 zw.fr.
- cola => 4,5 zw.fr.
- glas wijn => 7 zw.fr.
- flesje San Pelegrino => 7 zw. fr.
- gin tonic => 19 zw.fr.
Als het dan toch moet ,enkel bier en daarna allemaal zat de bus op :D :D :D
M&M (onderweg als ge dit leest)
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

hey de mannen het busje staat klaar
hiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sorry dat ik zo hevig reageer
maar de jura reis is alles wat ik heb dit jaar
daarom ben ik blij dat het bestuur aan mij gedacht heeft om met de bus te rijden
zodat ik ook meekan
groetjes johnny
edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

Goei reis h? mannen (en vrouwen natuurlijk!)
Behouden vaart

Grtjs
Edje :P
Pakske
75 cc
75 cc

Bericht door Pakske »

Veel plezier en leute tijdens jullie reis allemaal :!:
en wat de fotookes betreft, trek er zekers eentje of meerdere van het kartingevent want daarvoor had ik er heel graag bijgeweest :cry: :cry:

CU Pakske
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Juist terug en veilig geland van de JURA-Trip, doch met een wrang nasmaakje. Verslag door de organisatoren en foto's van deze reis zullen hopelijk nog wel verschijnen op dit forum.
Met pijn in het hart heb ik zojuist moeten vaststellen dat ik geen administrator meer ben op dit forum om een door mij nog steeds onbekende reden.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Firechief
Ex-administrator
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

Ook juist terug van de Jura :cry:
toch enkele opmerkingen voor de inrichters :lol:
al wat ze beloofd hadden was niet juist
bv: het eten zou goed zijn :?: nietwaar :!: het was meer, het was supper
1000 bochten beloofd :!: het waren er meer :D
en nog zoveel andere dingen
alllee, met andere woorden het was :?: :idea: heb er geen woorden voor of misschien toch :idea: PROFICIAT en aan de deelnemers bedankt uit naam van ons beiden
warme en moede groetjes van Slurf (walrus) en Mamaharibo
maarten
50 cc
50 cc

Bericht door maarten »

Ook juist terug uit het warme Jura. Het was super, en nogmaals dank aan de organisatoren zij hebben er een onvergetelijke reis van gemaakt, maar ook dank aan alle deelnemers, jullie hebben het compleet gemaakt, SUPER !
Grtz
Maarten & Cynthia
seabiker

Bericht door seabiker »

Firechief schreef:Juist terug en veilig geland van de JURA-Trip, doch met een wrang nasmaakje. Verslag door de organisatoren en foto's van deze reis zullen hopelijk nog wel verschijnen op dit forum.
Met pijn in het hart heb ik zojuist moeten vaststellen dat ik geen administrator meer ben op dit forum om een door mij nog steeds onbekende reden.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Firechief
Ex-administrator
Ook wij zijn veilig thuisgekomen van een fantastische reis, denk dat de Admin ( alias Silvester Verbeke) een spelletje wil spelen....... laat hem maar doen zo is hij ook gelukkig.

Seabiker
ook ex administrator.

Ps. Voor alle vragen i.v.m. dit forum zich wenden tot Verbeke Silvester en Co admin, zij staan open om al uw vragen te beantwoorden.
Gunner

Bericht door Gunner »

Ik spring uit een vliegmachien alleen al om hier te posten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ook terug en enkele kilotjes zwaarder :!: een ongeloofelijke week achter de rug (buiten enkele uren van de woensdag waar ik geen weet van heb :oops: )

MERCI voor de organisatie en alle deelnemers die deze week zo mooi hebben gemaakt.......................... Niet te vergeten onze verliefde Johnny die ons goed heeft verzorgd.

Nu na een frisse douche en een heel groot pak friet met stoofvlees ga ik eens vroeg gaan slapen :idea: want dat is een week geleden :wink:

CU
Dr
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Ook wij zijn veilig en wel thuisgekomen en heb moeten vaststellen dat er een en ander is gewijzigd op dit forum waar wij als bestiuur onder geen enkele voorwaarde kunnen achter staan.

Wij hopen dan ook van harte dat onze admin geen spelletjes gaat spelen en dat hij zeker geen mensen laat boeten of betrekt in persoonlijke aangelegenheden.

@ Sylvester

Dit had ik niet verwacht, wij als FJRijders of bestuursleden hoeven niet in de brokken te delen voor wat je persoonlijk niet kan oplossen en die zelfs niks met de club te maken had.

Ik hoop dan ook dat het gezond verstand mag zegevieren.

Verder wens ik nogmaals alle deelnemers van harte te bedanken voor het aangenaam gezelschap. Het was reuze .
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Ook wij zijn voldaan , tevreden & volgefret teruggekomen van een fantastische week in de Jura :D
Het gezelschap was supertof , het weer kon niet beter en de reis was AF :thumbleft:
Nog ne stevige merci aan de organisatoren en onze chauffeur Johny :D
PS : zowel mijne achterband als Mandra achterop hebben het uitgehouden tot de eindmeet :D :D
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door Flitser »

Hoi,

Ook wij zijn goed thuis gekomen en het was super :!: :!:

Wij hebben een zeeeeeeeeer leuke week gehad met lekker eten en heeeeeeeel goed gezelschap.

Er waren leuke ritten met mooie bochtjes. Het weer was ook super en geloof het of niet maar Robbie Williams was ook van de partij :P en dit speciaal voor de vrouwtjes onder ons :shock: :shock:

Bedankt aan de organisatie en de deelnemmers het was een super vakantie :thumbright:

Groetjes Mariano & Nathalie
GTRichard
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door GTRichard »

Ook wij zijn weer op de klep gevallen , was alleen wat laat door een kleine omweg die we hebben moeten maken :wink: , koffertjes en autotje ophalen, vandaar nu pas een berichtje.
De reis was prima verzorgd en mede dankzij alle deelnemers veel plezier gehad :lol: :lol:

Groetjes en tot snel,
Marianne en Richard.
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Hallo Iedereen,

Ik kan hier nog enkel bevestigen wat alle andere deelnemers van onze "Jura" reis hebben geschreven, het was een ongelofelijke ervaring om met deze bende op verlof te hebben geweest :hello1: :thumbup:

Alle deelnemers, jullie waren ??n voor ??n fantastische mensen om in gezelschap te hebben gehad waardoor de reis uiteindelijk een mooie herinnering zal blijven :headbang:

Ook een speciale "DANK U WEL" aan onze "Trukker" want zonder hem hadden we waarschijnlijk veel dorst moeten lijden en een hoop bagage meer moeten versleuren, zijn zorgen voor ons hebben het eens zo tof en gemakkelijker gemaakt :wav:
Nogmaals "Hartelijk Bedankt" Johnny voor je hulp en je ongelofelijke inzet die je voor ons hebt geleverd :notworthy: , je bent een man waar je echt kan op rekenen :thumbleft:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

bedankt max en de rest :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :lol: :lol: :lol: :lol:
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

:wav: Ook wij kunnen beamen wat hiervoor is neergepend.
Arlette en ikzelf wensen eveneens " iedereen " te danken voor de onvergetelijke Jura-week.
Een kort verslag :
- er was zo weinig te eten, dat ik slechts 3,5 kg ben bijgekomen :naka: ( ik wou er minstens 5 verdikken );
- sommigen waanden zich na slechts ??n glaasje Sangria :geek: terug in hun kindertijd en begonnen " klein, klein kleuterje " te zingen;
- anderen zongen dan maar " coupletjes van potjes met vet ", waarschijnlijk om hun motor een beurt te geven;
- weer anderen :shock: " hoorden geruis in het struikgewas " :?: :?: :?: :?: We zaten tenslotte in het "slapende bos";
- alsof onze FJR niet voldoet willen anderen dan bovendien uit " een vliegmachien springen ";
:sign10: - onze voorrijder schraapte alle scherpe kiezels van de weg, om te vermijden dat zijn volgelingen een platte tuup zouden rijden, met alle gevolgen vandien :!: :!: :!: :!:
- waarom sommigen naast hun stoel :director2: gaan zitten, bij het zien van hun voorgerecht, is mij een raadsel;
- "Big Brother" op VTM was in vergelijking met de Jura-reis klein grut, de camera's flitsten permanent vanuit elke hoek, :director: elke beweging, elke grimas :albino: , niet verwonderlijk dat er duizenden foto's werden geschoten;
- een duikpartij in het zwembad kostte ??n van onze medereizigers zijn bovenste bijtconstructie. Gelukkig beten zijn tanden in zijn tenen en kon alles boven gevist worden;
- vrouwen kunnen het huishouden :love1: niet achterlaten en beginnen dan maar andere vrouwen " af te stoffen ", wat dat ook mag betekenen;
- men beloofde ons vele bochten, maar waar waren die rechte stukken ertussen :?: :?: :?: :?:
- :glasses7: het landschap was nogal ??ntonig, na elke bocht was er wel iets te bewonderen;
- de infrastructuur van de horeca staat er nog een heel stuk achter. In sommige cafees :coffee: bestaat de vloer nog uit een dikke laag zand;
- en, om dit allemaal af te sluiten, zijn er die kost wat kost een veeeeeeel te :pottytrain2: kleine helm willen opzetten om naar de GPS te luisteren, foei, het was de zijne niet :!: :!: :!: :!:

Nogmaals onze hartelijke dank aan IEDEREEEEEEEEN
Arlette en Michel
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
co-admin
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door co-admin »

Bedankt voor het reisverslag, we kijken uit naar de fotos.
Laatst gewijzigd door co-admin op 24 jun 2006, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Hoi iedereen,

:wav:
De laatste Jura-reiziger :lol: is vandaag veilig en wel thuisgekomen na een ommetje Duitsland (voor het werk). Ook ik kan enkel beamen wat hier al uitvoerig is neergeschreven.
Prachtige reis, prima hotel, leuke evenementen, toffe bende...lol van de bovenste plank, ja, in ??n woord :thumbleft: 'AF' :thumbright: :
Graag wil ik daarom alle 'M-s' en andere deelnemers bedanken voor het welslagen van deze fantastische trip. :cheers: :cheers: :cheers:

@ Martin & Johnny,
Bedankt voor het transporteren van mijn' :love1:

Voor de GPS-techneuten: In duitsland sprak mijn GPS (type 2610) 'Duits' zonder dat ik aan de instellingen iets had gewijzigd. :?:

:D :D :D

Groetjes, :wink:
Luc & Mandra
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Yo Firechief ,

Bedankt voor den DVD m?t fotos :thumbleft:
We hebben er vandaag als eersten met de bende :3some: al van kunnen genieten :toothy7:
Met al diene regen :toothy2: vergeten te vragen hoeveel we je moeten betalen voor het werk & den DVD
Laat je nog iets weten :?:
Gesloten