Ook wij kunnen beamen wat hiervoor is neergepend.
Arlette en ikzelf wensen eveneens " iedereen " te danken voor de onvergetelijke Jura-week.
Een kort verslag :
- er was zo weinig te eten, dat ik slechts 3,5 kg ben bijgekomen

( ik wou er minstens 5 verdikken );
- sommigen waanden zich na slechts ??n glaasje Sangria

terug in hun kindertijd en begonnen " klein, klein kleuterje " te zingen;
- anderen zongen dan maar " coupletjes van potjes met vet ", waarschijnlijk om hun motor een beurt te geven;
- weer anderen

" hoorden geruis in het struikgewas "

We zaten tenslotte in het "slapende bos";
- alsof onze FJR niet voldoet willen anderen dan bovendien uit " een vliegmachien springen ";

- onze voorrijder schraapte alle scherpe kiezels van de weg, om te vermijden dat zijn volgelingen een platte tuup zouden rijden, met alle gevolgen vandien
- waarom sommigen naast hun stoel

gaan zitten, bij het zien van hun voorgerecht, is mij een raadsel;
- "Big Brother" op VTM was in vergelijking met de Jura-reis klein grut, de camera's flitsten permanent vanuit elke hoek,

elke beweging, elke grimas

, niet verwonderlijk dat er duizenden foto's werden geschoten;
- een duikpartij in het zwembad kostte ??n van onze medereizigers zijn bovenste bijtconstructie. Gelukkig beten zijn tanden in zijn tenen en kon alles boven gevist worden;
- vrouwen kunnen het huishouden

niet achterlaten en beginnen dan maar andere vrouwen " af te stoffen ", wat dat ook mag betekenen;
- men beloofde ons vele bochten, maar waar waren die rechte stukken ertussen
-

het landschap was nogal ??ntonig, na elke bocht was er wel iets te bewonderen;
- de infrastructuur van de horeca staat er nog een heel stuk achter. In sommige cafees

bestaat de vloer nog uit een dikke laag zand;
- en, om dit allemaal af te sluiten, zijn er die kost wat kost een veeeeeeel te

kleine helm willen opzetten om naar de GPS te luisteren, foei, het was de zijne niet
Nogmaals onze hartelijke dank aan IEDEREEEEEEEEN
Arlette en Michel