Regelement ivm stemmen voor kandidaten
- Stemmen kan vanaf vandaag 8 augustus tot en met 20 augustus.
- Je mag slechts met 1 account stemmen.
- Je bent verplicht van 3 mensen te verkiezen indien je dit niet doet is je stem ongeldig.
- Alle stemmen zullen openbaar zijn om alle mogellijkheden van bedrog uit te sluiten.
- Enkel leden die geregistreed zijn voor 17 Juli 2006 kunnen een geldige stem kunnen uitbrengen.
- Alle ongeldige stemmen worden onverbiddelijk verwijderd.
- Ook de kandidaten kunnen zelf een stem uitbrengen.
kandidaten
- FJbaRt lid sinds 6 mrt 2004
- In Extremo lid sinds 10 aug 2005
- Gobelijn lid sinds 26 sep 2004
- danneke lid sinds 22 jun 2004
- Johnny lid sinds 5 mrt 2004
- Flitser lid sinds 8 dec 2004
Motievaties Kandidaten
FJbaRt schreef: Ik heb hier lang over nagedacht. Nadat ik alles nog eens grondig nagelezen had, heb ik alles eens op een rijtje gezet. Ik ben tot besluit gekomen dat de FJRijders zeker nog een kans verdienen. Ik ben dan ook van plan om mijn steentje bij te dragen. Ik wil niet langer van aan de zijlijn blijven toezien en commentaar geven.
Ondanks het feit dat ik totaal geen ervaring heb in het besturen of beheren van een club, wil ik me toch kandidaat stellen voor een plaats binnen de beheersraad van de FJRijders.
Ik ben geen grote babbelaar, maar ik durf wel voor mijn mening uit te komen. Ik speel ook altijd open kaart. Het belang van de club zal steeds voorop staan. Ik was al aanwezig op de opstartvergadering van de FJRijders in zijn huidige vorm. Ik was daar misschien de vreemde eend en heb me dan ook op de vlakte gehouden. Ik kende er niemand en niemand kende mij. Daar is ondertussen verandering in gekomen. Ik ben deze club gunstig gezind en wil me hoe dan ook verder blijven inzetten voor het voortbestaan ervan.
Dus, als ik niet verkozen wordt : NO HARD FEELINGS
In Extremo schreef: Ik heb al een tiental jaren ervaring met een feitelijke motor-vrienden-club, reeds 7 jaar als voorzitter, met een geldkas.
Wij hebben nooit problemen gehad met geld, omdat we waarschijnlijk goede afspraken gemaakt hebben en het transparant gehouden hebben.
Ik denk dat ik vrij kritisch ben en geheel niet mijn eigen belang nastreef.
Met deze ervaring en kennis zou ik graag meehelpen met de doorstart van FJRijders.
Gobelijn schreef:Ik heb speciaal gewacht tot de laatste dag om mij kandidaat te stellen, om dat er geen drie kandidaten zijn stel ik hierbij ook mijn kandidatuur.
Ik heb weinig tijd, maar als de club dreigt teloor te gaan wegens gebrek aan mensen achter de schermen, kan ik dat niet zomaar laten gebeuren.
Er zijn mensen in de club die dit beter zouden kunnen dan ik, en ik hoop nog steeds dat er een vierde kandidaat zal opdagen.
Nu valt er eigenlijk niet veel te kiezen h? : drie plaatsen, drie kandidaten. Ook niet echt democratie.
Ik ben absoluut voorstander van een VZW, de kleine kost (en een beetje meer administratief werk) wegen niet op tegen de wettelijke voordelen, en vooral de kwestie van de hoofdelijke verantwoordelijkheid is belangrijk.
Het is voor mij trouwens een breekpunt : als er in de nabije toekomst geen VZW komt, trek ik mijn kandidatuur terug in.
Verder wil ik dat deze club een plezante hoop blijft zoals het altijd al was in het verleden. Met een interessante site en forum waar iedereen zijn antwoorden vindt op de vragen die hij heeft, en waar iedereen zijn zegje kan doen. Positief of negatief maakt niet uit zolang het maar opbouwend is bedoeld.
danneke schreef:Ik wil die vierde kandidaat wel zijn...heb lang geaarzeld omdat ik evenals onze Gobelijn niet zo veel extra tijd heb. Ik ben wel w?l bereid om achter de schermen een BESCHEIDEN steentje bij te dragen omdat deze club en dit forum kunnen blijven bestaan.
Ik heb ervaring met feitelijke verenigingen en ben penningmeester van een vzw...
Desnoods ben ik reserve mocht ??n van de bestuursleden om welke reden ook afvallen.
Ik ambieer geen enkele functie binnen de nieuwe Raad van Beheer. Wanneer men mij nodig heeft zal ik er, in de mate van mijn mogelijkheden, zijn.
Clubleden die een bestuursfunctie willen waarnemen moeten in de eerste plaats een groep vrienden zijn...geen tafelspringers, negatief ingestelden of ambrasmakers. Motorrijden is plezant, met een FJR nog plezanter![]()
Laat ons de handen in elkaar slaan om wat goed is te behouden, en wat minder goed is proberen te verbeteren...
Johnny schreef:Hela de mannen
Ik stel mij ook kandidaat heb er tot de laatste minuut over nagedacht.
Ben ook al een paar jaar in het bestuur van een wieler en moterclub dus weet zo een beetje hoe alles in elkaar zit.
Ben ook al een 2 tal jaartjes thuis dus tijd om me met de club bezig te houden.
En zoals sommige al weten en meegemaakt hebben als ik aan iets begiin is het voor de volle 100 %
Flitser schreef: Ik heb er heel lang over nagedacht, misschien wel te lang, maar wil me bij deze op de valreep ook nog kanidaat stellen.
Heb er zo lang over nagedacht, de pro's en de contra's tegenover elkaar afgewogen en tot het besluit gekomen dat er met dit clubje nog heel veel positiefs te doen is.
Ik heb geen ervaring in een vereniging maarja er moet voor alles een eerste keer zijn.
Ik hoop dat we met de nieuwe raad van beheer terug een start nemen naar een toffe club en dat we het verleden achter ons kunnen laten.
Verder zou ik nog willen zeggen tegen ieder die het goed meent, en ik ga er vanuit dat dat iedereen is, KEEP THE FJRIJDERS ALIVE![]()