Hi Filo & Friends !
Ben terug van (uiteindelijk) 3600 km
GARMIN 2820 was UITSTEKEND
Op sommige plaatsen in Itali? waren details iets minder, maar voor de rest perfect. Verschillende routes op voorhand thuis op PC uitgestippeld (Vogezen, Alpen) (met een Michelin kaart erbij !) en geladen : ging z??r goed.
Vooral van de MP3-player v??l plezier gehad omdat ik verschillende lange stukken autosnelweg had. Je moet dan wel een hoge ruit hebben zodat er weining wind lawaai is en dan kan je dus ruim voldoende hard spelen. Headset voldoet perfect.
Het was plezant rijden met een muziekje.... ik was tenslotte ook helemaal alleen...
Alleen ellende met stekkeraansluiting headset verlengkabel naar Garmin kit stekker : heb ik rubbertje moeten tussen steken en heb ik moeten vast tapen...
Ik heb wel problemen gehad met "slechte" MP3 files : in de Music Player hing hij dan gewoon vast....
Ik heb die files nogmaals apart geconverteerd, terug naar MP3 formaat,
met een goede converter, en probleem was opgelost....
Dus het zou aan de kwaliteit van de MP3-files kunnen liggen.... GARMIN gaat dan echt "flippen". Ik kan er je wel opsturen waarvan ik weet dat ze bij mij werkten...

Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!