helibar risers
Moderator: Abeloos
helibar risers
hallo iedereen wat is de exacte prijs van de heliber risers en is dit de moeite waard?
is er ook een mogelijkheid om die zelf te installeren of is diteen complex gegeven?
groetjes iedereen
is er ook een mogelijkheid om die zelf te installeren of is diteen complex gegeven?
groetjes iedereen
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Dit is helemaal geen probleem. Zelfs een leek kan deze risers installeren.
Doen, enneu max 100 euro zeker?
Doen, enneu max 100 euro zeker?
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Johnny schreef:ha ha ik heb gewacht tot gij het vroegBig Jomb schreef:Ha de mannen,
Wat zijn in godsnaam heliber risers![]()
![]()
![]()
Slukes![]()
nu zijt gij den lompen limburger
![]()
![]()
gr. johnny
Dan ben ik de slimme limburger???

www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- Big Jomb
- 1300 cc
Merci voor het compliment h? JohnnyJohnny schreef:ha ha ik heb gewacht tot gij het vroegBig Jomb schreef:Ha de mannen,
Wat zijn in godsnaam heliber risers![]()
![]()
![]()
Slukes![]()
nu zijt gij den lompen limburger
![]()
![]()
gr. johnny

Gewoon stuurverhogers was wel wa simpeler geweest i.p.v. heliber risers terwijl het eigenlijk heli bar risers zijn h? mannen

Al maar goed dat die slimme limburgers alles in het oog houden

Slukes
I see you when I see you

- fjrbakkerken
- 125 cc
helibAr risers
het betreft hier natuurlijk een typfout geen symptomen van analfabetisme ofzo
- Herkules
- 250 cc
- Contacteer:
Ok Limburgers, maar de oorspronkelijk vraag van The Chosen One interesseerd hem en ook mij : IS HET DE MOEITE WAARD??
Deze hebben ook eens in een topic gestaan bij "toebehoren" en lijken me wel interssant (behalve de prijs dan !)
http://www.travelroad.nl/N_frame.html?h ... elroad.nl/
Diegene die ze te koop had reageert niet op mijn mails
Wie heeft er praktische ervaring op lange afstand met ??n van deze producten
Thanks guys
Ben naar zoiets dergelijks op zoek want ik heb na z??r lange ritten last van mijn (rechter) pols, omdat die geknikt naar buiten staat. Deze Heli Bar Raisers zorgen er blijkbaar eveneens voor dat je pols rechter staat of vergis ik mehallo iedereen wat is de exacte prijs van de heliber risers en is dit de moeite waard?

Deze hebben ook eens in een topic gestaan bij "toebehoren" en lijken me wel interssant (behalve de prijs dan !)
Diegene die ze te koop had reageert niet op mijn mails

Wie heeft er praktische ervaring op lange afstand met ??n van deze producten

Thanks guys

Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Herkules, voor jou is er een andere oplossing.Herkules schreef:Ok Limburgers, maar de oorspronkelijk vraag van The Chosen One interesseerd hem en ook mij : IS HET DE MOEITE WAARD??
Ben naar zoiets dergelijks op zoek want ik heb na z??r lange ritten last van mijn (rechter) pols, omdat die geknikt naar buiten staat. Deze Heli Bar Raisers zorgen er blijkbaar eveneens voor dat je pols rechter staat of vergis ik mehallo iedereen wat is de exacte prijs van de heliber risers en is dit de moeite waard?![]()
Diegene die ze te koop had reageert niet op mijn mails![]()
Wie heeft er praktische ervaring op lange afstand met ??n van deze producten![]()
Thanks guys
De volgende risers verhogen niet alleen maar laten ook toe om de hoek van het stuur te verdraaien in de stand die je wenst.
http://moto1.micapeak.com/bike/FJR1300/mods/lenker.html
Hier staat de volledige uitleg
Groeten,
Hans
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
HeliBar Risers gaven mij hetzelfde effect als de "eigenmaak" stuurverhogers zoals destijds verkocht binnen de club.Herkules schreef:Ok Limburgers, maar de oorspronkelijk vraag van The Chosen One interesseerd hem en ook mij : IS HET DE MOEITE WAARD??
Diegene die ze te koop had reageert niet op mijn mails![]()
Wie heeft er praktische ervaring op lange afstand met ??n van deze producten![]()
Thanks guys
Voor de rug iets beter op lange afstanden, maar voor rechterpols (en rechterschouder) geen effect.
Wat mij wel goed beviel zijn de Meissner stuurverhogers. Maar ik had de stuurhelften wel iets naar binnen gedraaid.
Probleem met rechterpols was weg, evenwel een probleem erbij namelijk stuur redelijk snel tegen tanktas. En juist op de grote afstanden rij ik met tanktas.
Voor het Franse FJR-treffen in Avignon gaat de TravelComfort erop. Daarna zal ik je mijn eerste ervaringen met TravelComfort geven.
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Dat zijn die van heli modified waarover chosen one spreekt. Ben net gaan kijken op de siteJulle schreef:Ik had op mijn FJR1 (2004) de verhogers van Bikeparts&things die staan niet alleen hoger maar komen ook wat korter naar je toe. Prijs was te verwaarlozen. Mss daar eens informeren
Julle
en Chosen one, ze kosten daar maar 75 euro met nog 3 sets in voorraad, dus ik zou geen twee keer nadenken.
http://www.bikespareparts.nl/easyshopma ... frame.html
Groeten,
Hans
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- Herkules
- 250 cc
- Contacteer:
Ok mannen, bedankt voor jullie snelle reacties.
@ PC800 : ik wacht je verslaggeving rustig af. Alvast veel plezier aldaar... !
Van design vind ik de Travel Comfort wel de mooiste...
@ shadowrider 38 : dat zijn die van Meissner h? ? Systeem ziet er niet slecht uit en is gedeeltelijk variabel....
@ PC800 : ik wacht je verslaggeving rustig af. Alvast veel plezier aldaar... !

@ shadowrider 38 : dat zijn die van Meissner h? ? Systeem ziet er niet slecht uit en is gedeeltelijk variabel....
Herkules.
AND STILL ALIVE .......!
AND STILL ALIVE .......!
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Moest het niet lukken, dan weet je me wel te vinden.the chosen one schreef:bedankt shadowrider vo de goede tip betreffende bike parts heb ze reeds besteld hopelijk montage geen probleem want ik heb 2 extreem rechtse handen

www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Afgelopen 2 weken ruim 5.500 km gereden met TravelComfort stuurverhogerHerkules schreef: @ PC800 : ik wacht je verslaggeving rustig af. Alvast veel plezier aldaar... !Van design vind ik de Travel Comfort wel de mooiste...
....
(in combinatie met Corbin, laminar-lip en

Zowel snelweg met dagritten van 700-800 km. Binnenwegen en bergroutes met dagritten van ongeveer 250-300 km.
(belgi?-frankrijk-spanje-itali?-zwitserland-luxemburg-nederland)
Aan het einde van de dag (en einde van 2 weken dagelijks sturen) traden de normale vermoeidheidsverschijnselen op.
Geen last van (rechter)pols/hand en (rechter)schouder gehad.
Tijdens (vlotte) afdalingen op bochtige bergroutes die langer duurden dan half uur overigens wel "vermoeide" handen. (zowel linker- als rechterhand). Maar dat is misschien onwennigheid mijnerzijds.
Wel meer wind onderkant rug (misschien door andere houding in combinatie met tanktas, top/zij-koffers en forse bagagerol) tijdens snelwegritten.
Ik weet nog niet hoe de TravelComfort bevalt tijdens dagelijks filerijden, maar dat kan ik de komende weken ondervinden.
Conclusie:
- TravelComfort gaat er bij mij niet meer af.

- Rijden in combinatie met tanktas is perfect.
- eerste 200 km was onwennig/vreemd vanwege zithouding en zicht in de spiegels
CU Ruud
Groeten Ruud
- Herkules
- 250 cc
- Contacteer:
Hi PC 800
Foute foto
, maar hartelijk bedankt voor de beloofde informatie. Het lijkt dus toch wel een goed ding die Travel Comfort stuurverhoger
Groeten
Foute foto

Groeten
Herkules.
AND STILL ALIVE .......!
AND STILL ALIVE .......!