Verslag montage meissner verhogingskit
Moderator: Abeloos
Helemaal juist Max, ik heb er nu die gemaakt zijn door MTS Verlinden zelf en waarbij ik terug volledig met mijn voeten aan de grond kan en toch op de hoogste zadelstand kan bollen. Met die van Wilbers ging het ook maar had ik niet het volle vertrouwen. MTS heeft verschillende lengtes geprobeerd en deze die bij mij opzitten voldoen voor mij nu 100% en de motor blijft even handelbaar als met de hoogste stand.
Julle
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Kijk, ik heb tot nu toe 6 sets geplaatst en dit waren er allemaal van 28 mm. Als er echt iemand die van 18 mm moet hebben hoeven ze het maar te laten weten. De verwijzing naar de website van Meissner staat ergens in het begin van dit bericht. Ik ga in ieder geval geen secretaresse inhuren om voor mij de boekhouding te doen.FJR-Freak Max schreef:@ shadowrider38
Weet je ook welke maat ze moeten hebben voor het verhogingssetje of zijn deze personen die het wensen te laten plaatsen hiervan niet op de hoogte dat er verschillende lengtes in zijn![]()
Het kan zijn dat het hoogste verhogingssetje voor sommige personen iets te hoog kan zijn omdat ze dan met de voetjes niet goed meer aan de grond geraken he![]()
Onze Julle kan hier van meespreken dat een half centimetertje in het gevoel van zekerheid om degelijk aan de grond te kunnen wonderen kan doen, niet waar maat![]()
Max

Groeten,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- Big Jomb
- 1300 cc
H? Julle,Julle schreef:Helemaal juist Max, ik heb er nu die gemaakt zijn door MTS Verlinden zelf en waarbij ik terug volledig met mijn voeten aan de grond kan en toch op de hoogste zadelstand kan bollen. Met die van Wilbers ging het ook maar had ik niet het volle vertrouwen. MTS heeft verschillende lengtes geprobeerd en deze die bij mij opzitten voldoen voor mij nu 100% en de motor blijft even handelbaar als met de hoogste stand.
Julle
Wat is de hoogte van jouw setje

Slukes
I see you when I see you

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik zal deze week de vier gevraagde sets voor model 2006 bestellen.Jeanke schreef:Hans,
Indien nog mogelijk mag je voor mij een setje bestellen
model 2006
dank
jeanke
Ik houd jullie op de hoogte.
Groeten,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Rudy,spider schreef:@julle
IK dacht dat jij mij gezegt had op de eerste vergadering dat jij ook de fjr verlaagd had of was het de voorvork dat er lager gezet geweest is en hoeveel mm is die lager![]()
.
Groetjes Rudy
Ik vraag het eens na wanneer ik bij MTS ben
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
@Danneke, Jeanke, motorik en Popie
De vier gevraagde sets zijn besteld.
Normaal worden die volgende week geleverd.
Jullie kunnen dan een afspraak maken om eens te passeren in het Ateljee van Hansie
Groeten,
Hans
De vier gevraagde sets zijn besteld.
Normaal worden die volgende week geleverd.
Jullie kunnen dan een afspraak maken om eens te passeren in het Ateljee van Hansie

Groeten,
Hans
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Ok Hans...heb alleen mijn nieuwe fjr nog niet. Ben van plan om hem in de loop van de maand februari af te halen.
Wanneer je je rekeningnummer opgeeft (via P.M.) zal ik jou het te betalen bedrag al doorstorten zodat je je centjes alvast terug hebt. h?...
In ieder geval al bedankt voor de moeite!
Groetjes,
Danneke.

Wanneer je je rekeningnummer opgeeft (via P.M.) zal ik jou het te betalen bedrag al doorstorten zodat je je centjes alvast terug hebt. h?...
In ieder geval al bedankt voor de moeite!
Groetjes,
Danneke.

De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Verhogingset
Hallo Hans,
Bedankt voor al de moeite,ik ga de storting morgen laten uitvoeren.
Op mijne nieuwe moet ik nog twee maanden wachten,dus neem ik nog wel kontakt met je op i.v.m. eventuele plaatsing.
Reeds hartelijk bedankt en tot weldra,
motorik
Bedankt voor al de moeite,ik ga de storting morgen laten uitvoeren.
Op mijne nieuwe moet ik nog twee maanden wachten,dus neem ik nog wel kontakt met je op i.v.m. eventuele plaatsing.
Reeds hartelijk bedankt en tot weldra,
motorik
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
@Danneke, Jeanke, motorik en Popie
De verhogingssets zijn geleverd.
Wil je plaatsing? Maak dan even een afspraak via PM.
Kom je afhalen en plaats je zelf? Ook even een PM aub.
@Jeanke
Ik heb het geld nog niet ontvangen.
Mvg,
Hans
De verhogingssets zijn geleverd.
Wil je plaatsing? Maak dan even een afspraak via PM.
Kom je afhalen en plaats je zelf? Ook even een PM aub.
@Jeanke
Ik heb het geld nog niet ontvangen.
Mvg,
Hans
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Zonet verhogingsset Nr 7 geplaatst bij Jeanke.
Zijn relaas horen we wel.
@ Popie: Ben jij de volgende?
Zijn relaas horen we wel.
@ Popie: Ben jij de volgende?

www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Een goedemorgen ,
Hans ik zou graag de volgende zijn, ik kan op maandag dan ben ik vrij of as zaterdag liest voormiddag want namiddag heb ik weer dienst ,kan je mij berichten ,ik pas mij aan ,s avonds in de week zo tussen 6 EN 7 kan soms ook ,inafwachting tot dan .
Popie
Hans ik zou graag de volgende zijn, ik kan op maandag dan ben ik vrij of as zaterdag liest voormiddag want namiddag heb ik weer dienst ,kan je mij berichten ,ik pas mij aan ,s avonds in de week zo tussen 6 EN 7 kan soms ook ,inafwachting tot dan .
Popie
steeds uitkijken , naar alles !
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Zaterdag voormiddag is OK
10 uur?
Tot dan
Adres via PM
10 uur?
Tot dan
Adres via PM
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Anders is maandagavond nog een optiepopie schreef:ok ,tot zaterdag 10 uur
tot dan, en hopen dat het dan droog is !
Popie

www.coppenshans.be
www.coppenshans.be