heeft er iemand de software van onroute waar hij mee werkt
de vraag is of het goed is of niet wat zijn de ondervindingen ervan
Rudy

Moderator: Abeloos
De plezantste thuis zeker?
Rudy,spider schreef:Hallo
Rudy
Ik werk daar reeds een paar jaar mee, On route is een zo goed als gelijk aan het Duitse MotoradTourer welke al jaren meegaat.FJRrider38 schreef:Rudy,spider schreef:Hallo
Rudy
Ik heb ondertussen de software ook en op het eerste zicht ziet dat er zeer goed uit. (goed exemplaar)
De praktijk zal moeten uitwijzen of de door het programma uitgestippelde ritten inderdaad toeristischer zijn dan die van andere routeplanningprogramma's (3x woordwaarde scrabble?)
De keuze van "wegen met mooie landschappen" vind ik toch al geslaagd.
Ook de rechtstreekse exportfunctie naar Garmin en TomTom is natuurlijk meegenomen. Apparaat aansluiten, uploaden en klaar.
Ik moest tot heden nog gebruik maken van converters, zoals itnconverter voor tomtom.
De route is ook te visualiseren in Google earth.
Mvg,
Hans
Hela Janboyjaneman schreef:Ook ik gebruik onroute, en ben er tevreden mee.
Niet alleen is het gemakkelijk een route samen te stellen naar uw eigen behoeften er staan ook nog eens 800 gereden routes op verspreid over gans europa.
Je moet het herbereken in mapsource maar ook voor de tomtom liefhebbers is het bruikbaar.
Je kunt ook nog eens je routes bekijken in google earth.
Er is al een update geweest zoals hierboven beschreven,
gisteren heb ik vernomen dat er opnieuw een update gaat komen maar dan wel betalend
Tijd brengt raad hieromtrend
Ik kan het je alleen maar aanraden.
grtz janeman
Johnny schreef:Hela Janboyjaneman schreef:Ook ik gebruik onroute, en ben er tevreden mee.
Niet alleen is het gemakkelijk een route samen te stellen naar uw eigen behoeften er staan ook nog eens 800 gereden routes op verspreid over gans europa.
Je moet het herbereken in mapsource maar ook voor de tomtom liefhebbers is het bruikbaar.
Je kunt ook nog eens je routes bekijken in google earth.
Er is al een update geweest zoals hierboven beschreven,
gisteren heb ik vernomen dat er opnieuw een update gaat komen maar dan wel betalend
Tijd brengt raad hieromtrend
Ik kan het je alleen maar aanraden.
grtz janemanalles kids
met dat onroute spul
kunt ge daar ook
bollekepijl roadbooks mee maken![]()
Gr. Johnny En tot zaterdag