mailb0xer schreef:Jo,
Nog een kleine waarschuwing ivm motorgoedkoop.nl;
de geleverde service is perfect en ze zijn heel betrouwbaar - op dat niveau niks dan goeds voor deze internetshop.
De topkoffer die ik er bestelde (galaxy blue) heeft echter een 'appelsienschil' uitzicht (= de lak is niet perfect glad zoals die zou moeten zijn, maar vertoont hele kleine oneffenheden zoals de schil van een appelsien). Het is niet zo erg dat het echt stoort, maar als je de originele zijkoffers naast de topkoffer bekijkt kan je toch het verschil zien.
Dus houd er rekening mee dat hun zijkoffers ook ditzelfde 'probleem' zouden kunnen hebben ( kan je de ganse bestelling kosteloos terugsturen indien ze niet voldoet aan jouw normen?).
Mailboxer;
Heb ondertussen al een (een tijdje terug) nieuw kofferdeksel, en niet van motorgoedkoop , maar wel van bij de dealer.
Effe kort uitleggen hoe het in z'n werk is gegaan:
Na m'n aanvraag bij motorgoedkoop met deze prijs naar de dealer geweest en hem uitgelegt wat ik van plan was, waarop die antwoorde dat hij zich ook zou gaan inspannen om dezelfde prijs te kunnen bekomen als motorgoedkoop, uiteindelijk is het hem gelukt om mij een kofferdeksel te verkopen aan dezelfde prijs al deze van motorgoedkoop , wat voor mij dan duidelijk was dat hij het deksel mocht gaan bestellen
en zo geschiede het.