Clubhuis - Biker Parade???

Hier vindt u alle tours, meetings en ritten van niet specifiek FJR1300 clubs

Moderator: Abeloos

Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Clubhuis - Biker Parade???

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

Wie gaat er nu eigenlijk mee vanuit het clubhuis, want als er nie veel volk kom rij ik ook rechtstreeks naar de parking in Sterrebeek om er de andere FJRijder(s) te ontmoeten :?: :?: :?:

Anders afspraak om 12u in het clubhuis, kunnen we nog iets lekkers eten alvorens te vertrekken.

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
FJRmart
75 cc
75 cc

Bericht door FJRmart »

Big Jomb

Als het droog is rij ik wel mee, in de regen ..... toch maar niet.
Volgens de voorspellingen zaterdag de hele dag regen , zal bij jullie in belgie niet veel beter zijn wel ?

Post vrijdagavond of zaterdagmorgen of ik meega :)

groet Martain

paar fotokes van nen Sky Red waren niet slecht wel :?: :D
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

@Johan,

Ik kan pas zaterdag beslissen of ik kan ....
Hoe laat wou je thuis vertrekken ?

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Volgens de laatste weerberichten zou het maar een paar druppeltjes regenen morgen. Ik zal in't lokaal zijn rond de middag.
M?t regenpak voor-je-weet-maar-nooit.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

In Extremo schreef:@Johan,

Ik kan pas zaterdag beslissen of ik kan ....
Hoe laat wou je thuis vertrekken ?

Groetjes,
Michel
H? Martain en Michel,

Omstreeks 11.30u op de carpool te Lummen :?: :?: :?:

Voor FJR-Mart of Martain: dit is afrit 28 van de E 314, aan de afrit 50 meter naar links daar is de carpool-parking.

Slukes
Afbeelding
FJRmart
75 cc
75 cc

Bericht door FJRmart »

Zal morgen zien wat het weer doet , toch bedankt voor het meedenken.

Rij nog met kale motor zonder navigatie , mischien tijdelijk de nieuwe monteren !

laat iets weten:-)

groet Martain
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

"..een beetje RAIN-X, een regenpak en een vest..,.. en je FJR doet de rest.." :toothy2:

@ Big Jomb,
Ik zal er zijn om 12h00 in Rotselaar.

Tom :P
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

Ziezo terug van het salon,
buiten op de parking nog een aantal gekende gezichten tegengekomen maar...
...ze liepen alle 6 in gewone kleren :!: :!:
een echte schande is het! :evil: :evil:
:D
ziehier de" Biker-parade"
Afbeelding Afbeelding

greetz

(yes!,yes! da lukt ier me tie foto's)
Wie gaat er mee?
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

TOMH schreef: buiten op de parking nog een aantal gekende gezichten tegengekomen maar...
...ze liepen alle 6 in gewone kleren :!: :!:
een echte schande is het! :evil: :evil:
Gewone kleren Tom ??? -- Gekleurde kleding bedoel je ! :toothy2:
Om op te vallen tussen al dat zwarte :glasses5: motorengeweld, zodat we onze vrienden niet uit het oog verliezen
en samen nen hot-dog kunnen gaan verorberen ! :spam1:
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Wel spijtig dat ze ons daar op die parking nog meer dan een uur in de kou hebben laten wachten.
Iiiiiiiiel slecht om het roken af te leren. En nog geeneens een mokje :coffee2: om u efkens op te warmen :angryfire:
Gelukkig waren we goed voorverwarmd in 't lokaal.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Ik had eigen spijzen bij maar dat was niet genoeg om uit te delen... :D
Er waren verschillende instanties aangeschreven om bv met een koffie kraampje op de parkings te staan etc....
Er was helemaal geen interesse dus. :(
En in Bertem was het lang wachten.... :x
Afbeelding
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

De begeleiding was de beste die ik in mijn 4 deelnames heb meegemaakt. :hello1: :hello1:
andere jaren was het chaos om op parking C te geraken. ik starte toen wel in Wetteren en Groot-Bijgaarden.

Wie gaat er mee?
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

Het was weer een fijne dag met enkele FJRijders, inderdaad spijtig dat we in Bertem pas rond 16.00u vertrokken, er was nochtans vermeld rond 14.50u, bleek dat Sterrebeek het laatste van alle meeting-punten het laatste mocht vertrokken :? :? :?

Voor de rest een prima begeleiding van de wegkapiteins, ik heb alleen even gevloekt op die grijzen Diversion met zijnen roden helm die het begrip "rijden in baksteenvorm" nog niet echt begrepen had :cussing:

Op verschillende motors even plaatsgenomen om te vergelijken (persoonlijke opmerkingen h?):

:( Moto Guzzi Norge: knie?n te hoog opgetrokken, mooi model, geen practische koffers, prijs vergelijkbaar FJR, maar voor 95 pk
:( Kawasaki 1400: op de stand van Kawasaki practisch onbereikbaar, op de Bridgestone stand makkelijker te bezichtigen, doch nog steeds niet kunnen gaan opzitten, maar dienen uitlaat :oops: :oops: :oops:
:( BMW RT: afschuwelijk uiterlijk met een gedrocht van een tank
:( Honda's: stond op de stand van de Honda wagens, te ver om even langs te gaan.

:roll: BMW's : K 1200 GT nog te doen, maar voor "slechts" ? 18150 zonder opties :?

:D FJR: blijft voor mij persoonlijk nog altijd de beste keuze

Aan het bestuur nog even deze boodschap: ziet da ge vrijdag maar het een en het ander losgeweekt krijgt h? :!: :!: :!:

Enkele fotokes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Slukes
Afbeelding
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

Hela Big
Losweken :?: :?: :?: :?: :?: :idea: Die lelijke rode verf van de nieuwe 2007 :?: :lol: :lol:

Gr. Johnny
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Johnny schreef:Hela Big
Losweken :?: :?: :?: :?: :?: :idea: Die lelijke rode verf van de nieuwe 2007 :?: :lol: :lol:

Gr. Johnny
H? Johnny,

Het is ook niet mijn favoriete kleur zunne, maar ik zal mij anders uitdrukken: voor elk FJR-lid een nieuw paar zomerhandschoenen van Fieldsheer en een FJR-sleutelhanger is goed :D :!: :D :!: :D :!:

Slukes
Afbeelding
GTRichard
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door GTRichard »

Big Jomb schreef:
:( Kawasaki 1400: op de stand van Kawasaki practisch onbereikbaar, op de Bridgestone stand makkelijker te bezichtigen, doch nog steeds niet kunnen gaan opzitten, maar dienen uitlaat :oops: :oops: :oops:
@ Big Jomp
Ik heb er wel op gezeten. Mijn dealer had een dag waar alle nieuwe modellen werden getoond.
Prima zit, meer ruimte dan op de FJR met de duo samen. De verlagings steuntjes voor de duo zijn vanaf de FJR prima over te zetten (gedaan bij de dealer) en het zit hierdoor prima voor de duo.
De pijp ziet alleen een ander maar als je er voor rijd :lol: . Vermoedelijk zullen er steeds meer van dit soort pijpen komen heeft helaas allemaal met de Europese eisen voor 2008 te maken, lang leve een vereningd Europa, helaas niet motor vriendelijk met hun beslissingen.

Groet, Richard.
Ja hij is er de Black Beauty GTR 1400
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

GTRichard schreef:De pijp ziet alleen een ander maar als je er voor rijd :lol: . Vermoedelijk zullen er steeds meer van dit soort pijpen komen heeft helaas allemaal met de Europese eisen voor 2008 te maken, lang leve een vereningd Europa, helaas niet motor vriendelijk met hun beslissingen.

Groet, Richard.
Tja jongens...de ene pijp is de andere niet...Hopelijk hebben jullie dat ook al gemerkt! :D :D :D

Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Johnny schreef:Hela Big

Gr. Johnny

Ja, die valt mij ook tegen, op foto is hij veel mooier dan in't echt. Naargelang het licht er opvalt is het precies een lelijk bruin ding. Op de foto is het diep donker bordeau. Langs welke kant je hem ook bekijkt, dat bordeau heb ik in het echt niet teruggevonden.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Vandaag een zeer rustige dag op het Salon, binnen om 10u en rond 14u alles rondgewandeld.
Wat me opviel is dat dit 'kleine' Salon ?cht wel klein aan't worden is, jammer dat de motoren nu in kleine paleizen stonden, terwijl andere jaren de grote hallen 11 en 12 gereserveerd zijn voor motoren. Toch een boeiende dag, enkele leuke contacten, en een heerlijk weerzien met de mensen van Yamaha. Een korte foto-impressie.

Afbeelding

Zeer mooie machine, cardan en toerkoffers, windbescherming en een berg paarden ... en een leuke kleurstelling, een mens zou al gaan twijfelen.

Afbeelding

Voor als ik oud en versleten ben, dan stap ik over van BMW naar deze scooter.

Afbeelding

Ik wou de 1200RT eens in detail bekijken, vriendelijke mensen die mij spontaan een glas water aanboden op hun stand,
maar t'was voor mijn gebit in te leggen in plaats van de dorst te lessen.
Voor iedere doelgroep wat wils, de kemelharen sloefen en het geruite dekentje om over de benen te leggen zijn in optie.

Afbeelding

Jammer, maar deze kleurstelling laat ik passeren, ik had me verheugd op een 'rode', in plaats van roestbruin.
t'Het zal toch een blauwe worden ,dan zit de basiskleur er al op en moet enkel de witte striping er nog opgezet worden :wink:

Afbeelding

Deze antieke Mesta stond er 2 jaar geleden ook al, net als vorig jaar. Wordt niet meer gebruikt, maar om de bevolking nog wat meer flits-schrik aan te jagen zijn alle middelen toegelaten.

Afbeelding

FJR in politie-uitvoering, model 2006 kom je niet overal tegen, het was een gebruikte want hij kon best
een wash & shine beurtje gebruiken.

Afbeelding

Maar t'is hem vergeven... 't is er ??ntje van de goeie club !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

dirkske schreef: FJR in politie-uitvoering, model 2006 kom je niet overal tegen, het was een gebruikte want hij kon best
een wash & shine beurtje gebruiken.
!
Bij ons in Ieper rijden er al twee rond van 't model 2006. Heb vernomen dat ze al steviger in mekaar zitten dan de modellen ervoor. O.a. het zwaailicht zou veel steviger zijn. De vorige modellen vertoonden al slijtage. (scheurtjes)

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Gesloten