Vandaag een zeer rustige dag op het Salon, binnen om 10u en rond 14u alles rondgewandeld.
Wat me opviel is dat dit 'kleine' Salon ?cht wel klein aan't worden is, jammer dat de motoren nu in kleine paleizen stonden, terwijl andere jaren de grote hallen 11 en 12 gereserveerd zijn voor motoren. Toch een boeiende dag, enkele leuke contacten, en een heerlijk weerzien met de mensen van Yamaha. Een korte foto-impressie.
Zeer mooie machine, cardan en toerkoffers, windbescherming en een berg paarden ... en een leuke kleurstelling, een mens zou al gaan twijfelen.
Voor als ik oud en versleten ben, dan stap ik over van BMW naar deze scooter.
Ik wou de 1200RT eens in detail bekijken, vriendelijke mensen die mij spontaan een glas water aanboden op hun stand,
maar t'was voor mijn gebit in te leggen in plaats van de dorst te lessen.
Voor iedere doelgroep wat wils, de kemelharen sloefen en het geruite dekentje om over de benen te leggen zijn in optie.
Jammer, maar deze kleurstelling laat ik passeren, ik had me verheugd op een 'rode', in plaats van roestbruin.
t'Het zal toch een blauwe worden ,dan zit de basiskleur er al op en moet enkel de witte striping er nog opgezet worden
Deze antieke Mesta stond er 2 jaar geleden ook al, net als vorig jaar. Wordt niet meer gebruikt, maar om de bevolking nog wat meer flits-schrik aan te jagen zijn alle middelen toegelaten.
FJR in politie-uitvoering, model 2006 kom je niet overal tegen, het was een gebruikte want hij kon best
een wash & shine beurtje gebruiken.
Maar t'is hem vergeven... 't is er ??ntje van de goeie club !