Een andere intercom...Paul schreef:Ik heb het over de Active Rider, inmiddels 3 jaar naar volle tevredenheid in gebruik.
En FJRider38 heeft het over?

Moderator: Abeloos
Een andere intercom...Paul schreef:Ik heb het over de Active Rider, inmiddels 3 jaar naar volle tevredenheid in gebruik.
En FJRider38 heeft het over?
Hoi Martin,FJRmart schreef:Kabels zijn vandaag binnen bij verdeler, lang gewacht maar autocom levert ze uit
standaard kabel naar zumo met volledige functionaliteit is de part nummer 1299
de bluetooth is er ook als part nummer 1278
groet Martain
Volgens mijn bescheiden mening moet je naar instellingen gaan ( het sleuteltje rechts ondraan op uw scherm) dan op bleutooth drukken en deze activeren. Daarna moet je de bleutooth op je gsm activeren en klaar is kees. U krijgt daar nog een bevestiging van op uw zumo scherm.pnobels schreef:Er zijn inderdaad twee kabels die naar de Zumo lopen. Een voor de voeding die aangesloten is op je batterij. Zonder krijg je geen klank (da's ook om de pest van te krijgen als je iets wil testen). De andere gaat in de audio uitgang op de zumo richting intercom. Waar ik nog niet uit ben en nergens informatie over vind is hoe de bluetooth telefoon functie werkt? Ergens zal die microfoon ingang op de zumo er dan voor iets tussen zitten. En ik bedacht vandaag dat je daarom misschien die speciale autocom kabel van 68 euro nodig hebt...
Ja dat klopt. En dat werkt ook perfekt. Maar het geluid gaat dus in volgende richting : Nokia -> bluetooth -> Zumo -> Zumo audio out -> kabel Autocom -> Autocom phone -> Autocom -> Autocom helmaansluiting-> helm... Omgekeerd moet ik ook kunnen praten naar mijn Nokia. En gaat dit dus als volgt : helm -> Autocom helmaansluiting -> Autocom -> Autocom phone -> kabel Autocom -> Zumo microphone in -> Zumo -> bluetooth -> Nokia.fjrMarcel schreef:Volgens mijn bescheiden mening moet je naar instellingen gaan ( het sleuteltje rechts ondraan op uw scherm) dan op bleutooth drukken en deze activeren. Daarna moet je de bleutooth op je gsm activeren en klaar is kees. U krijgt daar nog een bevestiging van op uw zumo scherm.pnobels schreef:Er zijn inderdaad twee kabels die naar de Zumo lopen. Een voor de voeding die aangesloten is op je batterij. Zonder krijg je geen klank (da's ook om de pest van te krijgen als je iets wil testen). De andere gaat in de audio uitgang op de zumo richting intercom. Waar ik nog niet uit ben en nergens informatie over vind is hoe de bluetooth telefoon functie werkt? Ergens zal die microfoon ingang op de zumo er dan voor iets tussen zitten. En ik bedacht vandaag dat je daarom misschien die speciale autocom kabel van 68 euro nodig hebt...
Eenmaal klaar krijgt ge een telefoontje te zien onderaan uw scherm op drukken en alles staat er voor u. Hopelijk bent u hier mee geholpen.