nieuwe motor

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
Llorca
50 cc
50 cc

nieuwe motor

Bericht door Llorca »

Zalig gevoel om na ongelooflijk veel research op dit prachtig forum terecht te komen.
Ik ben geopsedeerd van de fjr, en dit al vanaf 2002, Heb uiteindelijk m'n rijbewijs gehaald, en dat met m'n eerste aankoop , een k1100rs van 93.
En nu terug naar m'n oude liefde h?. Ik sta te popelen om eindelijk in haar armen te mogen vertoeven. En by the way, je eerste motor mag beste een zware zijn hoor, als je er maar je koppie bij houdt.

Greets Steven
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Steven , :lol: welkom op het forum , en we zullen hier nog wel wat van je horen zeker ?

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Llorca
50 cc
50 cc

Bericht door Llorca »

:wink: dat zal wel. Alle dagen zal ik op het forum zitten, ik had toch gedacht dat m'n boodschap over het feit dat je eerste moto een zware mag zijn, meer tegenberichtjes zou teweegbrengen hoor. M'n motor is m'n leven, en m'n vrouwtje h? natuurlijk. Blij hier te zijn... 8)
greets Steven
Thunderace
125 cc
125 cc

Bericht door Thunderace »

Hallo Llorca,

Welgekomen op't Fjrforum.
Wat betreft je eerste motor ne zware..tja 263kg is natuurlijk niet niks :lol:

Greetzzz
Llorca
50 cc
50 cc

Bericht door Llorca »

jah, sorry. Dat Brugs accent laat ik zelfs in m'n schrijven zien. :lol:
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

He Steven,

Welkom op dit forum. De mensen zeggen wel eens : Zieje van Brugge, zet je vanachter :D , maar hier op het forum zit je altijd op de eerste rij.
En wat die zware motor betreft, zolang je die met een lichte pols en vanuit een vaste hand bestuurt, kunnen er toch geen problemen zijn. :wink:
Hopelijk mogen we je binnenkort eens ontmoeten op ??n van onze evenementen.

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Llorca
50 cc
50 cc

Bericht door Llorca »

Ja, dat zou ik heel leuk vinden Bart.
Nu zit het probleem hem wel dat ik enkel de zondag vrij heb, ik werk in de HoReCa dus kan het de zaterdag nogal laat worden :wink:
Maar normaal gezien heb ik aan 6 uur slaap wel genoeg hoor, hopelijk heb ik in augustus m'n FJR, en dan kan ik paraat zijn h?

Greetz Steven
Gesloten