Zalig gevoel om na ongelooflijk veel research op dit prachtig forum terecht te komen.
Ik ben geopsedeerd van de fjr, en dit al vanaf 2002, Heb uiteindelijk m'n rijbewijs gehaald, en dat met m'n eerste aankoop , een k1100rs van 93.
En nu terug naar m'n oude liefde h?. Ik sta te popelen om eindelijk in haar armen te mogen vertoeven. En by the way, je eerste motor mag beste een zware zijn hoor, als je er maar je koppie bij houdt.
Greets Steven
nieuwe motor
Moderator: Abeloos
- Thunderace
- 125 cc
He Steven,
Welkom op dit forum. De mensen zeggen wel eens : Zieje van Brugge, zet je vanachter
, maar hier op het forum zit je altijd op de eerste rij.
En wat die zware motor betreft, zolang je die met een lichte pols en vanuit een vaste hand bestuurt, kunnen er toch geen problemen zijn.
Hopelijk mogen we je binnenkort eens ontmoeten op ??n van onze evenementen.
Groetjes,
Bart
Welkom op dit forum. De mensen zeggen wel eens : Zieje van Brugge, zet je vanachter

En wat die zware motor betreft, zolang je die met een lichte pols en vanuit een vaste hand bestuurt, kunnen er toch geen problemen zijn.

Hopelijk mogen we je binnenkort eens ontmoeten op ??n van onze evenementen.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
MANNEN WETEN WAAROM.
Ja, dat zou ik heel leuk vinden Bart.
Nu zit het probleem hem wel dat ik enkel de zondag vrij heb, ik werk in de HoReCa dus kan het de zaterdag nogal laat worden
Maar normaal gezien heb ik aan 6 uur slaap wel genoeg hoor, hopelijk heb ik in augustus m'n FJR, en dan kan ik paraat zijn h?
Greetz Steven
Nu zit het probleem hem wel dat ik enkel de zondag vrij heb, ik werk in de HoReCa dus kan het de zaterdag nogal laat worden

Maar normaal gezien heb ik aan 6 uur slaap wel genoeg hoor, hopelijk heb ik in augustus m'n FJR, en dan kan ik paraat zijn h?
Greetz Steven