Bedankt om te reageren !

Moderator: Abeloos
sun schreef:Ik overweeg om een handvatverwarmingsset te laten zetten op mijn FJR 2006. Die van Yamaha zelf kost ca. 420 ? , wat ik nogal veel vind. Heeft iemand ervaring met "after market" producten , en zo ja welk merk ?
Bedankt om te reageren !
sun
Ge hebt dat goed gezienpnobels schreef: 1. low cost en slechts af en toe gebruiken : aftermarket handvatverwarming (ondanks bovenvermeld nadeel, maar daar valt mee te leven)
2. regelmatig gebruik in Belgie : Yamaha handvat verwarming
3. regelmatig gebruik en bittere koude : verwarmde handschoenen
Zo zie ik het...
Ikzelf heb al 17 jaar verwarmde handschoenen van Baehr, met thermostaat regeling. (destijds bestond Gerbing nog niet)pnobels schreef:.............................., dan zou ik opteren voor verwarmde handschoenen. Ik heb die zelf nog nooit gebruikt noch gezien, hoe gaan die kabels trouwens naar die handschoenen? Wordt dit geen kabelgeslinger aan het stuur? En wat gebeurt bijvoorbeeld bij een val? Ik veronderstel dat die handschoenen bij een bepaalde kracht dan automatisch 'loskoppelen'?
Vraag is natuurlijk of die 'bittere' koude er tegenwoordig in onze streek ooit nog komt met de klimaatswijziging? ............................