Deze morgen 200 m voor de Hein & gericke shop in Haasrode (onder de brug van de E 40 ) , onderuit met mijn Fjr

. We vertrokken in Groep vanuit het tankstation in Leuven ,ik reed als 4de en als 2de rechts . Toen we de brug onder de brug van de E40 reden begon Julle voor mij te slinger door het vettige wegdek

, ik remde op diezelfde plaats en er was geen houden meer aan . De ABS had de tijd niet om in werking te treden , het voorwiel sloeg onmiddelijk weg

Bange momenten waren het toen ik opstond en in de verte een blauwe galaxi van 2005 al slingerend

en met werkende ABS zag naderen . Iedereen kwam veilig tot stilstand ,ik rende naar de motor zette hem recht en keek naar de schade

. Gelukkig starte hij nog , de schade op het eerste zicht zijn : L spiegel , koppelingshendel , L pinker , L cardinage , L koffer , knop 4 pinkers blijft niet ingedrukt

, nog even bijzeggen dat we op een recht stuk reden en zeer traag max 50km/u . Er waren op die plaats wegenwerken waardoor het in de tunnel 1 vettige dreklaag was . Toen de politie ter plaatste was werd onmiddelijk de rechter strook afgesloten voor alle verkeer en er werd bijstand van de brandweer gevraagd om de slurry op te ruimen , ook namen de mannen foto's van het wegdek

(merci voor de BOB-sleutelhanger

) . Volgende week naar de verzekering en den dealer voor een bestek ...
To be continued....
@Jan
@Arne
Krijg een foutmelding bij de foto-upload pagina ik stuur ze even door
El Staff .