Yo de mannen,
Ik weet dat er middeltjes bestaan waarmee je je motor kan inspuiten/invrijven voor een bescherming tegen straatvuil, lees strooizout. Dat laat je dan de hele winter zitten en in het voorjaar kun je het met een goede ontvetter verwijderen. Nu is bij de vraag; welke middeltjes bestaaan er zou al? Ik heb er geen flauw idee van.
Alvast bedankt
Yami
Doorrijden
Moderator: Abeloos
Doorrijden
Yamaha........Yami!
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
-
- 50 cc
Ik gebruik siliconespray gekocht in de Aldi. Ik spuit er de wielen, uitlaten enz van de moto mee in. Ik poets mijn moto dan ongeveer om de drie weken (telkens een spuitbus heb ik nodig). Ik rij elke dag met de moto naar mijn werk, ook dus als er is gestrooid. Ik moet zeggen dat de siliconespray heel doeltreffend is en goedkoop.
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
Inderdaad yami gedurende +/- 5 maanden niet kuisen en lekker vies rondrijden. Na 2 maanden is je motor niet meer om aan te zien. Na de strooiperiode wel poetsen met ontvetter of wasprodukt maar dan puur. Anders krijg je die smurie er niet af.
Als je de velgen inspuit wel je remschijven afdekken of achteraf ontvetten met aceton of iets dergelijk.
Bij MTS in Londerzeel verkopen ze METAFLUX.
Greetz Ed
D'ont drink and drive if you can smoke and fly
Als je de velgen inspuit wel je remschijven afdekken of achteraf ontvetten met aceton of iets dergelijk.
Bij MTS in Londerzeel verkopen ze METAFLUX.
Greetz Ed
D'ont drink and drive if you can smoke and fly
Mijne blauwe staat helemaal gesimoniseerd onder een wit laken te wachten op een nieuw baasje .
Triestig om zien hoor .
Ik kwam er bijna nooit mee buiten als het regende of wanneer er vetzakkerij gestrooid werd op de weg . Eigenlijk , maar da blijft onder ons , werd dat tweewielerke beter gesoigneerd dan mijn echtgenote .
Mijn gezond verstand zegt , buiten met dat ding maar m'n gevoelens denken wel anders hoor .
Maar soit , dit is off-topic-emogelul .
Ik gebruikte nooit produkten , alleen heel veel simoniseerprodukten .
Ik begrijp best dat die echte die-hards op zoek zijn naar de meest geschikte produkten om hun troeteldiertje te beschermen tegen de barre winterse invloeden . Ik doe hetzelfde voor mijne mountainbike , die moet het onder alle omstandigheden wel kunnen , geen medelijden dan . Wij gebruiken dezelfde produkten dan bovenstaand vermeld .
groetjes ,
Erik

Ik kwam er bijna nooit mee buiten als het regende of wanneer er vetzakkerij gestrooid werd op de weg . Eigenlijk , maar da blijft onder ons , werd dat tweewielerke beter gesoigneerd dan mijn echtgenote .

Mijn gezond verstand zegt , buiten met dat ding maar m'n gevoelens denken wel anders hoor .
Maar soit , dit is off-topic-emogelul .
Ik gebruikte nooit produkten , alleen heel veel simoniseerprodukten .
Ik begrijp best dat die echte die-hards op zoek zijn naar de meest geschikte produkten om hun troeteldiertje te beschermen tegen de barre winterse invloeden . Ik doe hetzelfde voor mijne mountainbike , die moet het onder alle omstandigheden wel kunnen , geen medelijden dan . Wij gebruiken dezelfde produkten dan bovenstaand vermeld .
groetjes ,
Erik