Anonymous schreef:Na 4500 Km moest mijn Mez Z6 eraf wegens bijna versleten

Groeten,
Seabiker
Moderator: Abeloos
Ik twijfel er niet aan dat z'n prijzen niet scherp zijn. Het gaat hier niet om de prijs, het gaat hier om de manier van doen.V4-lover schreef:Ik ken Didier al enkele jaren en moet toch zeggen dat zen prijzen toch ook zeer scherp zijn en dat hij zeker ni is zoals hij hier ingetikt heeft.
Die hebben wij wel allemaal eens maar als zelfstandige moet je onder elke omstandigheid uw kalmte behouden.V4-lover schreef:Iedereen heeft wel is een slechte dag h? ook ik soms.
Daar twijfel ik helemaal niet aanV4-lover schreef:Er gaan bij hem zeer veel motards van het motorwereldforum (de snelle mannentussen ())
Zal misschien wel zo zijn.V4-lover schreef:Ik vind Didier trouwens een eerlijke toffe gast die zeer proper en efficient werkt.
Natuurlijk mag dit gezegd worden maar na het voorval werden er door andere forumgebruikers zelfs nog enkele suggesties gegeven aan Didier maar klaarblijkelijk voelt hij zich nog te goed om zich te excuseren. Dit ware een gepaste manier geweest om het voorval te vergeten, nu wordt het uiteindelijk weer naar boven gebracht en komen wij tot de constatatie dat hij zijn mening nog niet heeft herzien, wij van onze kan hebben dat intussen ook nog niet gedaan!V4-lover schreef:Als het zo is mag het ook gezegd worden ook al denken er nu misschien anders over door dit domme voorval.
Ik doe met mijn BT020's ook maar 12 ? 13000 km. Ben ook alllesbehalve een sportief rijder.trukker-fjr1300 schreef:23000km ik weet niet hoe gij dat doet![]()
ik max . 12000 km en dan zijn ze meer dan versleten![]()
en ik ben geen sportieve rijder
groetjes johnny